محمدی: اگر رقم قراردادهای کشتی گیران نامتعارف بود مدیرعامل باشگاه می توانست قرارداد نبندد

به گزارش مجله پریها، سرمربی سابق تیم کشتی آزاد آرش زین بابل گفت: هر تیمی در لیگ چند یار ذخیره برای روز مبادا می خواهد، این را در تیم فوتبال پرسپولیس هم دیدیم که این ذخیره ها به چه درد می خورند.

محمدی: اگر رقم قراردادهای کشتی گیران نامتعارف بود مدیرعامل باشگاه می توانست قرارداد نبندد

سیدمراد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اتفاقاتی که در دور برگشت لیگ برتر آزاد در آرش زین بابل رخ داد و منجر به جدایی وی از این تیم شد، گفت: وقتی شما در جریان لیگ با یک نفر برخورد می کنی که در تصمیماتش متزلزل است، با مسائل جدی روبرو می شوید. آنها با تصمیمات شان هم به خودشان و هم تیم شان ضربه زدند. ما در این مدت شاهد تصمیمات متناقضی از سوی آنها بودیم و این از همه بیشتر به خودشان لطمه زد. این همه برای کشتی هزینه کردند اما درنهایت هیچ نتیجه ای حاصل نشد.

وی ادامه داد: آدم هایی که اطراف مدیریت آرش زین بودند، مشاوره های خوبی نمی دادند و نتیجه این شده بود که هر روز یک تصمیمی گرفته گردد. یک بار از لیگ انصراف دادند که فدراسیون مانع شد، دفعه دوم هم بار دیگر انصراف دادند که این بار فدراسیون آن را پذیرفت و پشیمانی هم سودی نداشت.

محمدی در خصوص اینکه گفته می گردد او با کشتی گیرانی قرارداد بسته که اصلا برای آرش زین مبارزه نکرده اند، اعلام نمود: اصلا این حرف هایی که مطرح می نمایند، درست نیست. متاسفانه یک بحث های مطرح شد که نشان می دهد آنها آشنایی با نحوه کار لیگ ندارند. در مورد رقم قراردادها که گفتند، منِ سرمربی، کشتی گیر و مبلغی که مناسب است را پیشنهاد می دهم بعد این مدیرعامل است که با کشتی گیر قرارداد می بندد و اگر رقم زیاد یا غیرمتعارف باشد می تواند قرارداد نبندد. ما چندین جلسه در مورد قراردادها جلسه داشتیم و همان موقع هم به توافق رسیدیم. ضمن اینکه این یک روال متعارف است که در لیگ هر رشته ای، ممکن است با نفراتی قرارداد ببندند که اصلا یک بار هم از آنها استفاده نگردد. مثلا همین تیم فوتبال پرسپولیس تا حالا چندین بازیکن بود که اصلا از آنها استفاده نمی کرد اما بعد از مسئله ای که برایش پیش آمد مجبور شد که از آن نفرات هم در زمین بهره ببرد. این قراردادها برای همین است.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید نمود: داستان این است که ما شاید با 20 کشتی گیر قرارداد ببندیم اما به دو سه نفر اصلا کشتی نرسد، اما آنها را داریم برای اینکه اگر یک بار نفرات اول و دوم مان به مشکل خوردند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، بدون مهره نباشیم. ضمن اینکه ما کشتی گیری را داشتیم که به لحاظ شرایط بدنی و سنی اش، اصلا قرار نبود برای ما زیاد کشتی بگیرد. توافق اولیه ما هم با او به همین شکل بود، او را جذب کردیم چون یک برند است، درست مثل نفراتی مثل حسن رحیمی که مثلا با بیمه رازی قرارداد می بندد اما کشتی نمی گیرد. اینها قهرمان دنیا و عنوان دار المپیک هستند و حضورشان در یک تیم، برند و اعتبار آن تیم می گردد. مثلا از حسن یزدانی وقتی با یک تیم قرارداد می بندد نمی گردد انتظار داشت که هر هفته هم کشتی بگیرد.

مراد محمدی گفت: متاسفانه لیگ ما شرایط خوبی ندارد. هیچ کسی نمی داند لیگ آینده چه زمانی و با چه شرایطی برگزار می گردد، درحالیکه در برنامه ریزی های لیگ، زمان خیلی مهم است و طبیعتا حامی مالی باید تمام این ها را در نظر بگیرد و بعد سرمایه گذاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1816

به "محمدی: اگر رقم قراردادهای کشتی گیران نامتعارف بود مدیرعامل باشگاه می توانست قرارداد نبندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: اگر رقم قراردادهای کشتی گیران نامتعارف بود مدیرعامل باشگاه می توانست قرارداد نبندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید