فینال آسیا با املت، قهوه یا پاپ کورن؟

به گزارش مجله پریها، تماشای فوتبال در ساعات اولیه صبح در مکان های عمومی تجربه جالبی است و به هر حال صبح شنبه شبیه بقیه روزها نخواهد بود.

فینال آسیا با املت، قهوه یا پاپ کورن؟

ساعت آغاز بازی کاشیما – پرسپولیس برای بازی حساسی مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی عجیب است. همین تماشای این مسابقه را برای هواداران به معضلی تبدیل نموده است.

اگر از دانش آموزان که خواستار تعطیلی مدارس بودند بگذریم، بزرگسالان هم در ساعات آغاز اولین روز هفته مجبورند برنامه شان را برای تماشای فینال آسیا تغییر بدهند. با این حال انتظار می رود با توجه به حساسیت بازی صبح شنبه حالت نیمه تعطیل پیدا کند و مردم در محل کار یا مکان های عمومی به تماشای بازی بنشینند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا برای اصناف مختلف فرصتی است تا بازی را پخش نمایند و به تجارت شان رونقی بدهند. تعدادی از سینماها مجوز پخش زنده این بازی را گرفته اند و با توجه به اینکه در اولین ساعات روز هیچ فیلمی اکران نمی گردد، با خیال راحت این دو ساعت را به پخش فوتبال اختصاص داده اند. انتظار می رود هواداران فوتبال از اکران این بازی به خوبی استقبال گردد.

اگر کسی نخواهد فینال را در شلوغی سینما ببیند و در آن ساعت روز مجبور به خوردن پاپ کورن نگردد، کافه ها هم گزینه خوبی است و می تواند حین خوردن قهوه در کنار دوستان بازی کاشیما – پرسپولیس را هم ببیند.

برای کسانی که فضاهای سنتی را به مدرن ترجیح می دهند، قهوه خانه ها هم مکان خوبی برای تماشای فینال است و می توانند املتی سفارش بدهند و بازی را ببینند. تماشای فوتبال در ساعات اولیه صبح در مکان های عمومی تجربه جالبی است و به هر حال صبح شنبه شبیه بقیه روزها نخواهد بود.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1720

به "فینال آسیا با املت، قهوه یا پاپ کورن؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال آسیا با املت، قهوه یا پاپ کورن؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید