فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب بدون جانی دپ ساخته می گردد

به گزارش مجله پریها، جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب حضور نخواهد داشت. طبق اخباری که توسط عوامل این مجموعه نیز تایید گردیده جانی دپ 55 ساله بعد از 15 سال دیگر بخشی از مجموعه دزدان دریایی کاراییب نخواهد بود و فیلم جدید که قرار است نوعی راه اندازی مجدد مجموعه باشد بدون حضور او ساخته می گردد.

فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب بدون جانی دپ ساخته می گردد

استوارت بیتی یکی از فیلمنامه نویسان مجموعه، تایید نموده که با تغییراتی کلی در مجموعه دزدان دریایی کاراییب روبرو خواهیم شد. بیتی در اظهارنظری درباره جانی دپ گفت: او بازی درخشانی داشته و نقش جک اسپارو را از آن خودش نموده است. نقشی که باعث شهرت بیشترش شد. بسیار خوشحالم که بچه ها در سراسر دنیا عاشقش شدند و این برای او و ما اتفاق بزرگی ست…

به گفته استورات بیتی جک اسپارو همیشه در خاطر جانی دپ خواهد ماند چرا که تنها نقشی است که پنج بار بازی نموده و در لباس جک بارها برای ملاقات بچه های بیمار در بیماستان ها حضور پیدا نموده است. او با اشاره به شخصیت های خاصی که دپ قبل از دزدان دریایی کاراییب در فیلم های تیم برتون مثل چارلی و کارخانه شکلات سازی و آلیس در سرزمین عجایب خلق نموده بود گفت: او یک ستاره نبود و بیشتر مردم فکر می کردند ما دیوانه ایم که او را برای بازی در فیلم مان انتخاب کردیم. به گفته این فیلم نامه نویس، از نظر بیشتر مردم انتخاب یک بازیگر که ستاره بزرگی نبود برای فیلم بزرگی مثل دزدان دریایی کاراییب کار عاقلانه ای نبود ولی برخوردهای تند آن ها درست بعد از تماشای فیلم تغییر کرد، آن ها با فیلم ارتباط برقرار کردند و این یک معجزه بود.

گفته می گردد که شرکت دیزنی از رت ریس و پال ورنیک نویسنده های فیلم ابرقهرمانی ددپول (Deadpool) هشتمین فیلم در مجموعه فیلم های مردان اکس، برای نوشتن فیلم نامه فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب استفاده خواهد نمود.

بنابراین باید گفت پنجمین و فعلا آخرین قسمت از مجموعه قبلی دزدان دریایی کاراییب یعنی مردان مرده قصه نمی گویند (Dead Men Tell No Tales) آخرین حضور جانی دپ در نقش جک اسپارو بود. فیلمی که از نظر تجاری در مجموع 5 فیلم ضعیف ترین عملکرد را داشت و بعید نیست تصمیم دیزنی برای عدم همکاری با جانی دپ به همین موضوع مرتبط باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 754

به "فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب بدون جانی دپ ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب بدون جانی دپ ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید