فوتبال دنیا، لوکاکو: تا زمانی که مرا بخواهند در منچستریونایتد می مانم

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - روملو لوکاکو در خصوص آینده حرفه ای اش در منچستریونایتد اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، لوکاکو: تا زمانی که مرا بخواهند در منچستریونایتد می مانم

به گزارش خبرنگاران ، روملو لوکاکو که در بازی های اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس در تقابل با تیم های اورتون و منچسترسیتی در ترکیب اصلی این تیم نبوده، شب گذشته (سه شنبه) در بازی خانگی شیاطین سرخ مقابل یانگ بویز در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز در ترکیب 11 نفره نبود و در دقیقه 64 به جای جسی لینگارد به بازی آمد.

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ که فاش کرد وقتی در جریان مکالمه ای 10 دقیقه ای، مورینیو به اطلاع وی رسانده که در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برای این بازی نیست از این تصمیم عصبانی شده است، در گفت وگو با سایت بلیچر ریپورت در خصوص آینده حرفه ای در این باشگاه انگلیسی گفت: قطعاً وقتی با منچستریونایتد قرارداد امضا می کنید به دنبال قهرمانی در رقابت های مختلف تا جای ممکن هستید. مدت ماندن من در منچستریونایتد هم بسته به این دارد که آنها تا چه زمانی مرا بخواهند. همیشه تمام تلاشم را برای این باشگاه به کار خواهم بست، چون منچستریونایتد فرصت بازی کردن و رقابت کردن را به من داد، از این رو همیشه قدردان این باشگاه هستم. علاقه لوکاکو به بازی در سری A ایتالیا تمجید ویژه لوکاکو از مورینیو

لوکاکو همچنین در خصوص رابطه اش با پل پوگبا، دوست و هم تیمی فرانسوی اش گفت: این نوعی بده و بستان است. گاهی اوقات بهتر است که در طول هفته با یکدیگر رقابت کنید تا در بازی رسمی کنار یکدیگر بازی خوبی را به نمایش بگذارید. با توجه به شناختی که از پوگبا دارم باید بگویم که او جنگجویی است که هر کاری که از دستش ساخته باشد را برای تیم انجام می دهد و امیدوارم پل هم بداند که من هم چه کمکی می توانم به او بکنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1911

به "فوتبال دنیا، لوکاکو: تا زمانی که مرا بخواهند در منچستریونایتد می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوکاکو: تا زمانی که مرا بخواهند در منچستریونایتد می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید