فوتبال دنیا، سند حق السکوت کریستیانو رونالدو به قربانی تجاوزش منتشر شد

به گزارش مجله پریها، یک رسانه آلمانی سندی را با امضای کریستیانو رونالدو منتشر و آن را مدرکی دال بر صحت داشتن ماجرای تعرض وی دانسته است.

فوتبال دنیا، سند حق السکوت کریستیانو رونالدو به قربانی تجاوزش منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، نشریه اشپیگل آلمان، رسانه های که برای اولین بار پرده از ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا برداشت، اکنون سندی منتشر نموده که اتهام ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس را اثبات می نماید.

اشپیگل هفته گذشته جزئیات ماجرای تعرض رونالدو به مایورگا در تابستان سال 2009 را منتشر و در آن اعلام نمود که این بازیکن 33 ساله در آن موقع برای حفظ آبروی خود حق السکوتی بالغ بر 300 هزار یورو به قربانی پرداخته است. در این گزارش عنوان گردیده بود که مایورگا پس از اطمینان حاصل کردن از مبتلا نشدن به بیماری های مقاربتی، حاضر گردیده حق السکوت را دریافت کند. کریستیانو رونالدو به تجاوزی دیگر متهم شد

در تصویری که اشپیگل از برگه توافق رونالدو و مایورگا برای سکوت درباره ماجرای تجاوز وی، منتشر نموده نام و امضای رونالدو دیده می گردد. اشپیگل همچنین گزارشی از پلیس آمریکا که در آن مایورگا چند ساعت پس از تعرض رونالدو این اتفاق را گزارش نموده، منتشر نموده است.

رونالدو اتهامات نسبت داده گردیده به خود را قویاً تکذیب نموده اما پلیس آمریکا همچنان مشغول رسیدگی به ادعای مطرح گردیده توسط وکلای شاکی پرونده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1466

به "فوتبال دنیا، سند حق السکوت کریستیانو رونالدو به قربانی تجاوزش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سند حق السکوت کریستیانو رونالدو به قربانی تجاوزش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید