فوتبال دنیا، دوریسا: تری باید رهبر اسپارتاک در زمین گردد

به گزارش مجله پریها، بازیکن پیشین شاغل در لیگ برتر فوتبال روسیه به ارزیابی حضور هافبک باتجربه انگلیسی در تیم اسپارتاک مسکو پرداخت.

فوتبال دنیا، دوریسا: تری باید رهبر اسپارتاک در زمین گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، یان دوریسا که در سال های 2009 تا 2016 میلادی در خط دفاعی تیم لوکوموتیو مسکو بازی نموده است در واکنش به قرارداد 9 ماه جان تری، هافبک پیشین چلسی با باشگاه اسپارتاک مسکو گفت: تری بازیکنی باتجربه و بزرگ در سال های طولانی بوده است. حضور طولانی مدتش در چلسی بیانگر همه چیز است. حالا گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا تری می تواند به تیم اسپارتاک مسکو در لیگ پیچیده، سنگین، سرعتی و البته غیر قابل مقایسه با لیگ برتر انگلیس یاری کند یا خیر. این کار آسانی برای تری نخواهد بود.

وی ادامه داد: تجربه تری برای تیم اسپارتاک مسکو مفید خواهد بود اما این تیم نباید روی نام بازیکنی متمرکز گردد زیرا نام ها تضمین نماینده پیروزی در زمین بازی نیستند. اسپارتاک مسکو باید در زمین بازی با اثبات توانمندی های خود به پیروزی رسد. جان تری می تواند رهبر تیم اسپارتاک مسکو گردد اگر بازیکنان جوان تر بخواهند کنارش چیزی یاد بگیرند و رشد نمایند. بازیکنان اسپارتاک مسکو باید به حرف های تری گوش دهند تا سطح فنی آنها در فوتبال بهبود یابد. این یک امتیاز مثبت برای تیم اسپارتاک مسکو است. البته انتقال تری می تواند تاثیر مثبتی در لیگ برتر روسیه با توجه به استادیوم های جدید ساخته گردیده برای جام جهانی 2018 داشته باشد. طرفداران فوتبال در روسیه تمایل بیشتری به حضور در استادیوم ها پیدا کردند. آنها علاوه بر دیدن بازی ها برای تماشای جان تری هم به استادیوم خواهند آمد.

باشگاه اسپارتاک مسکو با جان تری، مدافع پیشین تیم های انگلیسی چلسی، ناتینگهام فارست و آستون ویلا به توافق رسید. این قرارداد 9 ماهه تا خاتمه فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه معتبر است. جان تری روز گذشته (شنبه) با حضور در کلینیک پزشکی خصوصی ویلا استوارت شهر رم، پایتخت ایتالیا در تست های پزشکی جهت عقد قرارداد با باشگاه اسپارتاک مسکو حضور یافت. وی هفته آینده راهی روسیه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1056

به "فوتبال دنیا، دوریسا: تری باید رهبر اسپارتاک در زمین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دوریسا: تری باید رهبر اسپارتاک در زمین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید