فوتبال دنیا، بونوچی: شتابزدگی در پاسکاری نقطه ضعف مان مقابل لهستان بود، خوب شد که رونالدو مقابل ما بازی نمی کند

به گزارش مجله پریها، مدافع میانی تیم ملی ایتالیا بی دقتی هم تیمی هایش در دادن پاس را دلیل رقم نخوردن نتیجه ای بهتر از تساوی در بازی خانگی مقابل لهستان دانست.

فوتبال دنیا، بونوچی: شتابزدگی در پاسکاری نقطه ضعف مان مقابل لهستان بود، خوب شد که رونالدو مقابل ما بازی نمی کند

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی دفاع وسط تیم ملی ایتالیا می گوید توقف آتزوری در بازی شب گذشته (جمعه) مقابل لهستان در دور نخست بازی های مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به خاطر عدم تمرکز و تصمیمات شتابزده او و هم تیمی هایش بوده است.

ایتالیا در اولین بازی رسمی اش با راهنمایی روبرتو مانچینی، در حالی برابر میهمان خود به تساوی رضایت داد که از این تیم عقب افتاد و در دقایق پایانی گل تساوی را زد.

مدافع میانی یوونتوس پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: چند پاس اشتباه میان بازیکنان مان رد و بدل شد که باعث تأسف بود. کاملاً معین است که باید با آرامش خاطر بیشتری بازی کنیم و این موضوع درباره مدافعان ما هم صدق می نماید. از خط دفاعی به خوبی آغاز به بازیسازی نمی کردیم و این به لهستان اجازه داد چند موقعیت خطرناک در ضدحملاتش بسازد. وقتی می گویم که ما مرتکب چند اشتباه فنی شدیم، این به خاطر انگیزه بسیار زیاد ما برای انجام یک حرکت بسیار مهم یا تحسین برانگیز بود. ما باید کمتر شتابزده بازی کنیم و برای تأثیرگذاری بر بازی مصمم باشیم.

بازی بعدی ایتالیا لیگ ملت های اروپا دوشنبه در لیسبون مقابل پرتغال است. بونوچی با ابراز خرسندی از عدم حضور هم تیمی اش، کریستیانو رونالدو در این بازی ادامه داد: امیدوارم دوشنبه بازی بهتری انجام دهیم اما مسلماً ما به خاطر این تساوی دیگر ریسک کنیم. کریستیانو رونالدو یک پدیده است. پس خوب شد که او در این بازی پرتغال را همراهی نمی نماید. با این حال پرتغال قهرمان اروپا است و نباید آن را دستکم گرفت. با آگاهی از اینکه تنها در ابتدای این راه هستیم، به مصاف پرتغال می رویم اما شرایط دریافت یک نتیجه خوب در این بازی را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1025

به "فوتبال دنیا، بونوچی: شتابزدگی در پاسکاری نقطه ضعف مان مقابل لهستان بود، خوب شد که رونالدو مقابل ما بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، بونوچی: شتابزدگی در پاسکاری نقطه ضعف مان مقابل لهستان بود، خوب شد که رونالدو مقابل ما بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید