فوتبال دنیا، آمار ناامید کننده کریم بنزما در رئال مادرید پس از شروعی امیدوار کننده

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - کریم بنزما با برخلاف شروع خوبی که در سه هفته ابتدایی فصل جاری داشت، مدتی است که روزهای کم فروغی را سپری می کند.

فوتبال دنیا، آمار ناامید کننده کریم بنزما در رئال مادرید پس از شروعی امیدوار کننده

به گزارش خبرنگاران، تأثیر جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، موضوعی بود که در سه هفته نخست فصل جاری کمتر مورد توجه طرفداران رئال مادرید و رسانه ها قرار گرفت. رئال مادرید خولن لوپتگی بدون مهاجم پرتغالی سابقش توانست همه بازی هایش را ببرد و در ثبت آن بردها کریم بنزما با 4 گلی که زد نقش پررنگی داشت. به این ترتیب به نظر می رسید که خارج شدن از زیر سایه رونالدو توانسته به بنزما برای احیای اعتماد به نفسش و از سر دریافت روند گلزنی اش - مشابه آن کاری که در زمان حضورش در لیون انجام می داد - یاری کرده است.

داستان اما اینگونه پیش نرفت و او در هفته های اخیرعملاً کار مثبتی برای انجام نداده است. بنزما در پنج بازی اخیر تیمش نه تنها نتوانسته برای تیمش گلزنی کند بلکه حتی پاس گل هم نداده است. آمار او زمانی ناامید کننده تر به نظر می رسد که مشخص می شود او در این بازی حتی یک شوت هم به سمت چارچوب دروازه رقبا نزده است. بنزما همچون 4 بازی اخیرش، شب گذشته (شنبه) در دربی مادرید هم کار خاصی انجام نداد تا شاید الان بیش از پیش، نبود یک تمام کننده قهار در حد و اندازه رونالدو را در خط حمله اش احساس کند، هرچند نبود چند مهره کلیدی مانند ایسکو، دنی کارواخال، مارسلو هم در این روند تأثیرگذار بوده است و مصدومیت گرث بیل هم قطعاً برمشکلات این تیم اضافه نمود. جدول رده بندی لالیگا

رئال مادرید در این 5 بازی کم فروغ کریم بنزما، به ترتیب در دربی مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رضایت داد و سه روز قبل از آن هم در خانه سویا متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد. قبل از آن رئالی ها در خانه با تک گل مارکو آسنسیو، اسپانیول را شکست دادند و یک هفته قبل از آن هم با گلزنی ایسکو از شکست در خانه بیلبائو گریخته بود. قاطعانه ترین برد رئال بدون گلزنی بنزما، پیروزی 3 بر صفرش مقابل رم در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. آخرین باری که بنزما برای رئال مادرید گلزنی کرد در پیروزی خانگی 4 بر یک این تیم لگانس بود که دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1395

به "فوتبال دنیا، آمار ناامید کننده کریم بنزما در رئال مادرید پس از شروعی امیدوار کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آمار ناامید کننده کریم بنزما در رئال مادرید پس از شروعی امیدوار کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید