فروش Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون نسخه گذشت

به گزارش مجله پریها، راک استار گیمز اولین آمار رسمی فروش Red Dead Redemption 2 را منتشر نموده است. طبق گفته راک استار، بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه 17 میلیون نسخه فروخته است؛ رقمی شگفت انگیز که به غیر از بازی دیگر این شرکت یعنی جی تی ای، دیگر بازی ها و شرکت ها حتی نزدیک آن هم نمی شوند.

فروش Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون نسخه گذشت

البته رقم 17 میلیونی اعلام گردیده، نسخه هایی که به فروشگاه ها ارسال گردیده و هنوز فروخته نگردیده اند را هم شامل می گردد. با این حال می توانیم مطمئن باشیم که نسخه های داخل فروشگاه ها هم حداکثر تا یکی دو هفته آینده تمام شوند؛ طوری که می توان به رقم اعلام گردیده از سوی راک استار اعتماد کرد.

فروش 17 میلیون نسخه، در حالی که فقط 12 روز از عرضه Red Dead Redemption 2 روی دو کنسول پلی استیشن4 و ایکس باکس وان می گذرد، از موفقیت بسیار بالای این بازی نه تنها در صنعت بازی، بلکه به طور کلی در صنعت سرگرمی می گوید.

هفته اول فروش این بازی هم شاهد رکوردشکنی آن بودیم. بازی Red Dead Redemption 2 در هشت روز اول عرضه خود، توانسته است بیشتر از قسمت قبلی این بازی بفروشد؛ یعنی فروش Red Dead Redemption 2 در هشت روز، از فروش هشت سال گذشته Red Dead Redemption بیشتر بوده است.

شرکت تیک-تو، مالک راک استار گیمز، در بیانیه ای گفته است که فروش Red Dead Redemption 2 فراتر از انتظارات آن ها بوده است. هفته گذشته راک استار گیمز اعلام نموده بود که این بازی در سه روز نخست عرضه 725 میلیون دلار فروش داشته است؛ رقمی که فقط توسط جی تی ای 5، ساخته قبلی راک استار گیمز، پشت سر گذاشته گردیده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 864

به "فروش Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید