عملکرد ناامید کننده مهاجم استقلال در لیگ برتر، یک گل در 690 دقیقه

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مرتضی تبریزی آخرین خرید تیم استقلال در فصل جاری بود. این بازیکن همدانی در حالی از هفته سوم به استقلال اضافه شد که در هفته اول برای ذوب آهن به میدان رفت و در هفته دوم و در دیدار مستقیم استقلال و ذوب آهن با هواداران این تیم خداحافظی کرد و به استقلال پیوست و هفته سوم نخستین بازی اش را با پیراهن آبی انجام داد.

عملکرد ناامید کننده مهاجم استقلال در لیگ برتر، یک گل در 690 دقیقه

تبریزی خیلی زود و در همان نخستین بازی اش برای استقلال موفق به گلزنی شد. مهاجم همدانی آبی پوشان توانست در دقیقه 28 بازی مقابل تراکتورسازی با استفاده از پاس فرشید اسماعیلی دروازه تراکتورسازی را باز کند تا نوید روزهای پر فروغی را برای استقلال بدهد.

شاید کمتر کسی تصور می کرد که این گل زود هنگام، آخرین گل مهاجم جدید آبی پوشان با پیراهن استقلال در لیگ باشد. اما این رخ داد و تبریزی پس از آن در رقابتهای لیگ برتر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. گل نزدن های ممتد تبریزی باعث شد تا شفر در هفته های اخیر کمتر از وی استفاده کند.

تبریزی 8 بار در این فصل برای استقلال در لیگ برتر به میدان رفته که از این تعداد بازی 5 بازی به طور کامل و 90 دقیقه ای بازی کرده است. وی مقابل تراکتورسازی، پارس جنوبی، فولاد، نساجی و ماشین سازی حضور 90 دقیقه ای در میدان را تجربه کرده است.

او هرگز بعنوان بازیکن جانشین به میدان نرفت اما در 3 بازی مقابل پرسپولیس، سایپا و سپاهان تعویض شد و جای خود را به بازیکنان دیگری داد.

تبریزی در زمان حضورش در استقلال 3 بازی را به طور کامل از دست داد که این بازی ها عبارتند از نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان.

عدم حضور در 2 بازی متوالی و 180 دقیقه دوری وی از میدان، طولانی ترین نیمکت نشینی این بازیکن در استقلال محسوب می شود. اتفاقی که در هفته های سیزدهم و چهاردهم روی داد.

آمار گلزنی مهاجم آبی پوشان 690 دقیقه حضور در میدان در 8 بازی و تنها یک گل زده است و از تنها گل وی در لیگ برتر، زمانی طولانی به میزان 962 دقیقه می گذرد.

شاید این آمار اصلی ترین عامل شایعه جدایی زودهنگام تبریزی از استقلال و بازگشت قریب الوقوع وی به ذوب آهن باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1932

به "عملکرد ناامید کننده مهاجم استقلال در لیگ برتر، یک گل در 690 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ناامید کننده مهاجم استقلال در لیگ برتر، یک گل در 690 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید