علی کریمی: نمی توانستم برای استقلال خوب بازی کنم و این قابل تحمل نبود، تیم ما جای بهترین هاست

به گزارش مجله پریها، علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایطی به استقلال آمدم که از نظر بدنی آماده نبودم و بازی کردن برایم در این تیم واقعاً سخت بود.

علی کریمی: نمی توانستم برای استقلال خوب بازی کنم و این قابل تحمل نبود، تیم ما جای بهترین هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، علی کریمی با ابراز خوشحالی از برد 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: خدا را شکر برد خیلی خوبی بود و در کنار این برد ما بازی خیلی خوبی هم به نمایش گذاشتیم. در تمام طول بازی بر توپ و میدان کنترل داشتیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم. اگرچه من اعتقادم این است که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و این خوب نیست که ما وقتی یک گل می زنیم چند موقعیت گل را از دست می دهیم. چه بسا ممکن است در همین دقایق گل بخوریم و شرایط بازی تغییر کند.

وی در ادامه اضافه کرد: این برد بسیار باارزش بود و جا دارد در اینجا از طرفداران تشکر کنم، آنهایی که در این هوای سرد برای حمایت از تیم به استادیوم آمدند و این برد کوچکترین هدیه به آنها بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره شرایط خودش و اینکه رفته رفته به روز های اوجش بر می شود، اعلام نمود: من در شرایطی به استقلال آمدم که واقعاً از نظر بدنی آماده نبودم. استقلال جای بهترین ها و آماده ترین هاست و سخت بود در آن شرایط که از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی به سر نمی بردم برای استقلال بازی کنم. تحمل این موضوع برایم سخت بود، اما با این حال همه توانم را می گذاشتم تا بتوانم بازی خوبی انجام دهم. خوشبختانه رفته رفته اوضاعم بهتر شد و الان وضعیت خیلی خوبی دارم.

کریمی در خاتمه در واکنش به این مسئله که آیا مصدومیتش به طور کل رفع شده است یا نه، گفت: من بدشانسی زیاد آوردم، اما باید قبول کنیم مصدومیت جزئی از فوتبال است و امری اجتناب ناپذیر. خدا را شکر الان وضعیت خوبی دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1922

به "علی کریمی: نمی توانستم برای استقلال خوب بازی کنم و این قابل تحمل نبود، تیم ما جای بهترین هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی: نمی توانستم برای استقلال خوب بازی کنم و این قابل تحمل نبود، تیم ما جای بهترین هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید