عجیب ترین جریمه سال 2019 توسط غول فناوری چین رقم خورد ، ارسال توییت با آیفون 2 کارمند هواوی را نقره داغ کرد

به گزارش مجله پریها، پس از حواشی متعدد هواوی در ایالات متحده، به نظر می رسد این شرکت به شدت از آمریکایی ها کینه به دل گرفته است تا جایی که 2 کارمند خود را به علت ارسال توییت با آیفون به شدت مورد مواخذه قرار داده است.

عجیب ترین جریمه سال 2019 توسط غول فناوری چین رقم خورد ، ارسال توییت با آیفون 2 کارمند هواوی را نقره داغ کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شاید بتوان به جرات گفت که این بهانه برای جریمه، عجیب ترین بهانه در سال 2019 میلادی است.

مدتی پیش غول فناوری چین، از سوی مقامات ایالات متحده به شدت تحت فشار بود و حتی مقام ارشد مالی این شرکت نیز در کانادا دستگیر شد. پس از آن هواوی به کارمندان خود تذکر داد که حق استفاده از محصولات آمریکایی به ویژه گوشی های اپل را ندارند.

اما بدشانسی دو کارمند هواوی و بی توجهی آن ها در مورد به روزرسانی توییتر کار دستشان داد. در به روز رسانی جدید توییتر، کاربران از هر نوع موبایلی که پیغام ارسال نموده باشند معین می گردد و این ویژگی ظریف و جدید توییتر نشان داد که کارمندان هواوی برای ارسال پیغام تبریک سال نو میلادی از آیفون استفاده کره اند.

شاید این نخستین باری باشد که 2 نفر از ارسال پیغام تبریک سال نو تا این حد نقره داغ می شوند. اما این اتفاق در فضای مجازی جنجال به پا نموده است. بسیاری از کاربران توییتر رفتار هواوی را سادیسمی دانسته اند و حتی برخی این شرکت را به تمسخر گرفته اند. برای مثال یک کاربر در این خصوص می گوید: این ماجرا نشان داد حتی خود کارمندان هواوی هم اپل را بیشتر قبول دارند تا هواوی.

یک یادداشت داخلی نشان می دهد که این 2 کارمند موظف به پرداخت 5،000 یوان (حدود 730 دلار)هستند. افزون بر این بخشی از درامد آنها در حوزه بازاریابی نیز تا خاتمه سال 2019 حذف می گردد. اگرچه این 2 نفر ناخواسته مرتکب خطا گردیده اند، اما به نظر می رسد این خطا از دید مدیران هواوی نابخگرددنی است.

هواوی در سه ماهه سوم سال 2018 رتبه دوم فروش گوشی های هوشمند را با 14.6 سهم بازار به خود اختصاص داده است، اما این شرکت در بخش مخابراتی نیز از آمریکا صدمه خورده و بسیاری از متحدان این کشور، از جمله استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلستان و آمریکا همکاری خود را با هواوی قطع نموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1247

به "عجیب ترین جریمه سال 2019 توسط غول فناوری چین رقم خورد ، ارسال توییت با آیفون 2 کارمند هواوی را نقره داغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین جریمه سال 2019 توسط غول فناوری چین رقم خورد ، ارسال توییت با آیفون 2 کارمند هواوی را نقره داغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید