صدرنشین هاس تیر و کمان جا خوش کردند

به گزارش مجله پریها، پرونده هفته دوم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان با تثبت صندلی تیم های صدرنشین بسته شد.

صدرنشین هاس تیر و کمان جا خوش کردند

به گزارش خبرنگاران ، پرونده هفته دوم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان با تثبت صندلی تیم های صدرنشین بسته شد. دومین هفته از مسابقات لیگ تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به میزبانی پاس قوامین، بیمه سینا و کمانداران پایتخت در سایت تیروکمان برگزار گردید و نتایج زیر بدست آمد.

در بخش کامپوند مردان، بیمه سینا 4 بر 1 از سد ویلانج گیلان عبور کرد. نفت امیدیه 5 بر صفر مقابل ناجا بازنده شد.فولاد مبارکه سپاهان 4 بر یک از سد ققنوس خرمدره گذشت و در نهایت کنگره 60 مقابل سولار پلیمر البرز نتیجه را 5 بر صفر به حریف خود واگذار کرد. در بخش کامپوند بانوان؛امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 3 بر 2 بازی را از بیمه سینا برد وذوب آهن با حساب 2 بر 3 نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد.

اما در بخش ریکرو مردان، هیئت کرمان با حساب 4بر1 نتیجه را به کمانداران پایتخت باخت. هیئت قم با حساب 1 بر 4 بازی را به تیم ناجا واگذار کرد. میعاد بروجن با نتیجه 4 بر 1 از فولاد مبارکه اصفهان بازنده شد. هیئت کیش نیز با حساب 5 بر یک مقابل امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان زمین گیر شد. در همین بخش و در دور سوم، به ترتیب تیم های هیئت کرمان، ناجا، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان وهیئت کیش تیم های برتر این دور از مسابقه بودند.

همچنین در بخش ریکرو بانوان نیز در رقابت های دور دوم به ترتیب تیم های پاکان البرز، یاران جنوب کوشک شهرکرد وهیئت کیش برترین های این هفته لقب گرفتند. دور سوم مسابقه تیمی در بخش ریکرو بانوان نیز با برتری تیم های شهرداری رشت، یاران جنوب کوشک شهرکرد و همدان تمام شد.

در جدول رده بندی تا سرانجام هفته دوم در ریکرو بانوان، هیات کیش در صندلی نخست واقع شده است، یاران جنوب کوشک شهرکرد و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان در صندلی دوم و سوم قرار دارند. در بخش ریکرو مردان، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان در صندلی نخست واقع شده است، ناجا و کمانداران پایتخت در صندلی دوم و سوم هستند. همچنین در کامپوند مردان؛ ناجا صدرنشین است، سولار پلیمر البرز و بیمه سینا دوم و سوم جدول رده بندی ایستادند. و در نهایت در بخش کامپوند بانوان؛ مس کرمان صدرنشیت است و سولار پلیمر البرز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان دوم و سوم جدول رده بندی جای گرفتند.

5، 290

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1232

به "صدرنشین هاس تیر و کمان جا خوش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشین هاس تیر و کمان جا خوش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید