شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل 3 لو رفت

به گزارش مجله پریها، علاوه بر تمام چیزهایی که از پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال دیده ایم، شایعاتی شنیده می شد درباره یک Pixel Stand که درواقع یک شارژر وایرلس و داک خواهد بود. حالا تصاویری منتشر گردیده که تقریبا ما را با پیکسل استند بیشتر آشنا می نماید. این تصاویر توسط 9To5Google و از نسخه بتا اپلیکیشن Google کشف و منتشر گردیده اند.

شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل 3 لو رفت

هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این استند منتشر نگردیده اما با توجه به گیف هایی که به دست آمده اند، گویا گوگل ویژگی های خاصی برای کاربرانی که گوشی خود را با پیکسل استند شارژ می نمایند، در نظر گرفته است.

همانطور که در گیف بالا می بینید، می توانید گوشی پیکسل خود را به یک نمایشگر آلبوم تصاویر در هنگام شارژ تبدیل کنید. همچنین در کدهای اپلیکیشن گوگل معین گردیده که گویا گوگل اسیستنت نیز با پیکسل استند سازگاری دارد. درواقع وقتی گوشی روی داک قرار گرفته باشد، احتمالا می توانید بدون آنلاک کردن گوشی، از گوگل اسیستنت استفاده کنیم. برای مثال در گیف زیر شاهد نوتیفیکیشن ها و آلارم ها هستیم که شاید این اطلاعات با گوگل اسیستنت نمایش داده می گردد. رویداد های تقویم، پیام ها و موسیقی درحال پخش نیز در این حالت نمایش داده می شوند.

این شارژر وایرلس و استند احتمالا همراه با پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال معرفی خواهد شد. تاریخ معرفی جدیدترین گوشی های گوگل، 17 مهرماه معین گردیده و مراسم آن در شهر نیویورک برگزار می گردد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پیکسل 3، برچسب مربوط به خبرهای این گوشی در خبرنگاران مگ را دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 486

به "شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل 3 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید