سفرنامه پرسپولیس، کمال هم رفت تا برای تمرین بازیکن داشته باشند

به گزارش مجله پریها، پرسپولیس به حدی کمبود بازیکن دارد که نمی تواند برای اجرای تاکتیک های تمرینی اش دو تیم یازده نفره تشکیل بدهد. به همین دلیل کمالِ محروم را هم به قطر بردند تا دست کم در تمرینات کمبود بازیکن را حس نکنند.

سفرنامه پرسپولیس، کمال هم رفت تا برای تمرین بازیکن داشته باشند

به گزارش خبرنگاران ، برای بازی با السد، پرسپولیس با یک کاروان نصفه و نیمه راهی دوحه شد. می گوییم نصفه و نیمه چرا که پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی و حتی خود برانکو را در اختیار ندارد و البته از بین این غایبان، برانکو ایوانکوویچ و کمال به قطر رفته اند. برانکو که به عنوان سرمربی نمی توانست نرود اما سفر کامیابی نیا دلیل جالبی دارد. پرسپولیس به حدی کمبود بازیکن دارد که نمی تواند برای اجرای تاکتیک های تمرینی اش دو تیم یازده نفره تشکیل بدهد. به همین دلیل کمالِ محروم را هم به قطر بردند تا دست کم در تمرینات کمبود بازیکن را حس ننمایند.

در کل از بین 24 بازیکن پرسپولیس، 20 بازیکن مسافر دوحه شدند: سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا و آدام همتی از فهرست بزرگسال، سیامک نعمتی، علی علیپور و احسان علوان زاده از فهرست زیر 25 سال، بشار رسن، ابوالفضل درویش وند و شاهین عباسیان از فهرست زیر 23 سال و حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین پور، احسان حسینی و احمد بهاروندی از فهرست امیدها.

حال آنکه محمدامین اسدی نه محروم بود و نه مصدوم اما در تهران ماند و در عوض، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و محمدرضا حاجی بیگی عضو هیأت مدیره باشگاه کاروان پرسپولیس را همراهی می کردند.

پرسپولیسی ها ظهر یکشنبه وارد فرودگاه جاسم بن حمد شهر دوحه شدند که ویزای بعضی از بازیکنان همانجا به صورت فرودگاهی صادر و البته چمدان ایگور پانادیچ هم گم شد. جالب، استقبال قطری ها از کریم باقری بود که حسابی او را تحویل گرفتند.

کاروان پرسپولیس بعد از انجام تشریفات فرودگاهی با اتوبوس راهی هتل تورچ شد تا اعضای تیم به صرف ناهار و استراحت بپردازند و خود را برای تمرین ساعت 19 در کمپ اسپایر آماده نمایند. جلسه فنی پیش از بازی ساعت 16:30 دوشنبه در سالن کنفرانس باشگاه السد برگزار خواهد شد و این سالن میزبان نشست های خبری سرمربیان دو تیم هم خواهد بود. نشست خبری برانکو ایوانکوویچ از ساعت 16:45 شروع می گردد و مانوئل فریرا هم از ساعت 17:30 مقابل خبرنگاران می نشیند تا پاسخگوی آنها باشد.

تیم برانکو تمرین آخر خود را هم در ساعت برگزاری مسابقه (18:30 به وقت تهران) در استادیوم جاسم بن حمد برگزار خواهد نمود. پرسپولیس البته یک مشکل هم در قطر دارد و آن، گرمای هواست که در زمان برگزاری مسابقه 34 درجه پیش بینی گردیده است.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1391

به "سفرنامه پرسپولیس، کمال هم رفت تا برای تمرین بازیکن داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه پرسپولیس، کمال هم رفت تا برای تمرین بازیکن داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید