سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی گردید

به گزارش مجله پریها، سامسونگ گوشی دو نمایشگره تاشوی خود، W2019 را به صورت رسمی معرفی کرد که هر دو نمایشگر این گوشی از جنس AMOLED هستند.

سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی گردید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ این روزها سامسونگ سر خود را با فراوری محصولات مختلف گرم نموده و قصد دارد با این کارها، بازارهای انحصاری برای خودش دست وپا کند. به تازگی، این شرکت بزرگ کره ای پرچمداری جدید به نام W2019 معرفی نموده که مانند گوشی های قدیمی تا می گردد و نه با یک نمایشگر بلکه با دو نمایشگر AMOLED فراوری گردیده است. کاربران این گوشی می توانند در هنگام بسته بودن گوشی از صفحه لمسی این گوشی استفاده نمایند اما زمانی که آن را باز می نمایند، می توانند از صفحه کلید آن هم استفاده نمایند که دارای دکمه های ناوبری سخت افزاری است.

اما این محصول سامسونگ یک حرکت به عقب برای سامسونگ نیست چرا که سخت افزار داخلی آن بسیار مدرن و قدرتمند است. یک تراشه Snapdragon 845 وظیفه پردازش وظایف مختلف را بر عهده دارد که با حافظه رم 6 گیگابایتی سرعت پردازش آن بالا می رود. حافظه داخلی در نظر گرفته گردیده برای سامسونگ W2019 دو نوع 128 و 256 گیگابایتی است که این حافظه با یک کارت حافظه microSD قابل گسترش است. هر دو نمایشگر این پرچمدار Super AMOLED هستند. نسبت تصویر در این نمایشگرها 16:9 است و هر دوی آن ها 4.2 اینچ اندازه دارند و رزولوشن آن ها هم 1080 در 1920 پیکسل است.

پنل پشتی این دستگاه هوشمند محل قرار دریافت دو دوربین درخور یک پرچمدار است که از روی +Galaxy S9 گرفته گردیده اند. هر دوی این لنزها 12 مگاپیکسل قدرت دارند و دیافراگم آن ها، f/1.5 و f/2.4 است. یکی از این دوربین ها لنز تله فوتو است که برای زوم دو برابری اپتیکال روی W2019 قرار داده گردیده است. دوربین جلویی این پرچمدار یک دوربین معمولی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

باتری قدرت دهنده به این دستگاه دارای 3070 ملی آمپر ساعت ظرفیت است و با اتصال USB-C شارژ خواهد شد. بر اساس انتظار، این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo است و رابط کاربری سامسونگ روی آن نصب است. دستیار مجازی این کمپانی، Bixby هم در این گوشی حضور دارد و می تواند با دکمه در نظر گرفته گردیده در کناره آن فعال گردد.

سامسونگ W2019 از نظر امنیت هم قابل اطمینان است. برای احراز هویت بیومتریک در این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه آن استفاده گردیده است. این دستگاه به صورت کامل از مواد درجه یک مانند آلومینیوم قطبی با الماس بریده گردیده و شیشه ساخته گردیده است. متأسفانه، ضخامت کلی این دستگاه زمانی که بسته است به 17.3 میلیمتر می رسد که می تواند از برخی لپتاپ های این روزه ضخیم تر باشد.

سامسونگ W2019 با رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد اما هنوز صحبتی از تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن نگردیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 837

به "سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید