رونمایی از پروژه دهکده گوگل با 8 هزار خانه مسکونی

به گزارش مجله پریها، گوگل پروپوزال ایجاد دهکده 289 هزار مترمربعی را در کنار فضای تجاری 37 هزار مترمربعی برای 8 هزار خانه در مونتن ویوی کالیفرنیا به روزرسانی کرد.

رونمایی از پروژه دهکده گوگل با 8 هزار خانه مسکونی

به گزارش خبرنگاران، در طرح پیشنهادی 35 جریب فضای عمومی نیز لحاظ گردیده و قرار است دهکده ای متعلق به آینده / Futuristic در آن با امکانات فوق مدرن و معماری نوین احداث گردد.

دهکده مذکور در منطقه North Bayshore در نزدیکی مونتن ویو بنا خواهد شد که یکی از اهداف اصلی در این پروژه ساخت خانه های مقرون به صرفه است. درمجموع 9850 بنای مسکونی و تجاری ساخته می گردد که 20 درصد آن به عنوان خانه های مقرون به صرفه با ویژگی های خاص خواهد بود که سالانه 4400 دلار صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

حدود 32 درصد فضای عمومی نظیر پارک و... برای این مجموعه لحاظ گردیده و فضای تجاری نیز شامل فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، سینما و... خواهد بود.

این پروژه جدا از پروژه فوق مدرن دیگری به نام Charleston East است که جداگانه دنبال می گردد. در این پروژه دفترمرکزی گوگل به صورت گنبدی شکل و تکه تکه (متفاوت از اپل پارک) ساخته می گردد که رندر گرافیکی آن را در زیر مشاهده می کنید.

در صورت تائید پروژه توسط شورای شهر، در کمتر از 30 ماه پروژه افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1047

به "رونمایی از پروژه دهکده گوگل با 8 هزار خانه مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پروژه دهکده گوگل با 8 هزار خانه مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید