از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش

به گزارش مجله پریها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

کمتر فردی پیدا می گردد که تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را نشناسد. اما اغلب ما وی را در مراسم رونمایی از محصولات جدید، سخنرانی ها و یا رویدادهای خاص دیده ایم و شناخت چندانی از شخصیت او نداریم. بر همین اساس در ادامه به برخی ویژگی های این مدیر سرشناس حوزه فناوری پرداخته ایم

این روزها دو ابر قدرت حوزه هوش مصنوعی (AI) آمریکا و چین هستند. غول های تکنولوژی این دو کشور بیشترین اطلاعات را در حوزه هوش مصنوعی جمع آوری نموده اند و از برترین سیستم های ابری جهان برخوردارند. اما جای اروپا در این همهمه قدرت تکنولوژیک کجاست؟

ژاپن موفق شد روبات های خود را روی یک سیارک فرود آورد.این نخستین بار در جهان است که روبات ها از فضاپیما جدا گردیده و به شکل مستقل فرود می آیند.

مدیر اجرایی گوگل؛ ساندار پیچای، اقدام به انتشار یادداشتی هشدار دهنده خطاب به کارمندان خود کرد. یاداداشتی که به کارمندان هشدار می دهد تفکرات خود را در برابر اصول بنیادین گوگل تغییر دهند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو قفل هوشمند موسوم به Deadbolt 2S یکی از جدیدترین محصولات امنیتی مرتبط با خانه است. این قفل هوشمند دارای ویژگی هایی.کاربردی و طراحی منحصر به فرد است

بسیاری از شرکت های خدمات درمانی چین اقدام به طراحی خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی نموده اند. در این میان طرح دکتر روبات ها از استقبال بسیار بالایی برخوردار گردیده است.

قلم هوشمند موسوم به Wacom Intuos Pro یکی از جدیدترین ابزارهای هوشمند ویژه افرادی است که به طراحی می پردازند یا برای ویرایش خلاقانه تصاویر از کامپیوتر استفاده می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 494

به "از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید