دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

به گزارش مجله پریها، استودیوی بازی سازی راک استار گیمز اساسا دیگر نیازی به فراوری جو حول جدیدترین ساخته خود ندارد، ولی دیدن تریلرهای جدید و خواندن مقالات تازه درباره Red Dead Redemption 2 حسابی خوشحال مان می نماید. راک استار گیمز تریلر اول گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 را با یک قول تمام کرد: اینکه به زودی شاهد تریلرهایی دیگر خواهیم بود. دومین تریلر این بازی ساعتی پیش منتشر شد و روی مکانیک های اصلی و مراحل داستانی بازی تمرکز دارد.

دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

اولین چیزی که تریلر جدید Red Dead Redemption 2 به ما نشان می دهد، چگونگی ادغام قصه گویی و گیم پلی است. می توانیم ببینیم که بازی، به نرم ترین شکل ممکن صحنه های سینمایی و گیم پلی را در کنار یکدیگر قرار داده است. سیستم تیراندازی بازی و مکانیک های حول آن و سلاح ها بخش دیگری از این تریلر هستند.

تنوع مراحل اصلی و فرعی و کارهایی که می توانیم در دنیای بازی انجام دهیم، بخش دیگری از این تریلر را تشکیل می دهد. می توانیم ببینیم که مثل جی تی ای 5 قرار است بازی مراحلی بزرگ مثل دزدی بانک داشته باشد و مراحل کوچک و فرعی هم در آن کم نیستند. نحوه تعامل با دنیای بازی و بازخوردی که از آن می گیریم و عکس العمل به رفتار ما، در این تریلر به خوبی نشان مان داده می گردد. بازی های کوچک (مینی گیم ها) و سیستم تعقیب و قانون بازی و دوربین اول شخص هم در این تریلر نشان مان داده می گردد.

تمام مدت این تریلر هم یک موضوع از ذهن مان بیرون نمی رود: اینکه بدون شک Red Dead Redemption 2 زیباترین و پرجزییات ترین بازی ای است که تا به حال دیده ایم.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در روز 26 اکتبر (4 آبان) روی پلی استیشن4 و ایکس باکس وان عرضه گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 543

به "دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید