خوشرو: تیم داوری با پرسپولیس مهربان بود

به گزارش مجله پریها، یک کارشناس داوری فوتبال می گوید داور دیدار پرسپولیس و السد در این بازی مدیریت خوبی داشت و توانست قانون را خوب اجرا کند.

خوشرو: تیم داوری با پرسپولیس مهربان بود

جعفر خوشرو کارشناس داوری فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران درباره عملکرد داوری بازی دو تیم پرسپولیس و السد قطر در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور این بازی توانست هیجان بازی را کنترل کند و مدیریت خوبی روی این بازی داشته باشد. او توانست قانون را درست اجرا کند و در موقعیت های حساس حضور به موقع داشته باشد. داور بازی در ارتباط با یاری داورهای خود هماهنگی خوبی داشت.

وی در ادامه گفت: گل های این بازی کاملا سالم بودند و نکته خاصی نداشتند. در دقیقه 58 روی بازیکن 14 السد قطر خطایی انجام شد و بعد از آن صحنه نزدیک بود درگیری بین بازیکنان ایجاد گردد که داور توانست آن را به خوبی مدیریت کند. در دقیقه 76 روی بازیکن السد خطایی انجام شد ولی داور آن را خطا اعلام نکرد ولی این خطا به نظر من پشت محوطه جریمه بود و پنالتی نباید اعلام می شد. در دقیقه 86 نیز در محوطه جریمه پرسپولیس خطایی انجام شد اما داور آن را پنالتی اعلام نکرد. دلیلش هم این بود که خطای صددرصد نبود که باعث گردد داور این صحنه را پنالتی اعلام کند.

خوشرو در سرانجام گفت: تیم داوری در این بازی با پرسپولیس تقریبا مهربان بود و با توجه به شرایط ورزشگاه شجاعت لازم را نداشت تا در بعضی از صحنه ها تصمیمات قاطعی بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1599

به "خوشرو: تیم داوری با پرسپولیس مهربان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشرو: تیم داوری با پرسپولیس مهربان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید