خسارت 700 میلیارد ریالی سیل به راه ها و ابنیه فنی گیلان

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محمدرضا نازک کار به میزان خسارت های سیل هفته اخیر در استان گیلان اشاره و اظهارکرد: براساس برآوردهای انجام شده بیش از 700 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان وارد شده است.

خسارت 700 میلیارد ریالی سیل به راه ها و ابنیه فنی گیلان

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت ها در شهرستان های املش، رودسر، رضوانشهر، صومعه سرا، لنگرود، فومن و شفت بوده است، اضافه نمود: با توجه به حجم بارش ها و سیلاب اخیر و خسارات وارده به راه ها و ابنیه فنی استان،42 اکیپ راهداری با 470 نفر راهدار و 245 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین ازساعات ابتدایی بارش ها به محورهای مواصلاتی استان در غرب و شرق استان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه با اشاره به کوشش شبانه روزی راهداران استان و اجرای عملیات راهداری اضطراری طی بارش های شدید اخیر و وقوع سیلاب، اعلام کرد: کوشش شده تا در کوتاه ترین زمان محورهای مسدود بازگشایی گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز 3 محور 2 محور فرعی و یک محور روستایی، سایر محورهای استان باز است.

نازک کار با اشاره به تخریب 5 پل در سیل اخیر در گیلان، گفت: در حال حاضر از مسیرهای موقت برای برطرف مشکل تردد در محل پل های تخریب شده بهره گرفته می گردد تا بعداز تخصیص اعتبارات لازم نسبت به بازسازی پل های تخریب شده اقدام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1498

به "خسارت 700 میلیارد ریالی سیل به راه ها و ابنیه فنی گیلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "خسارت 700 میلیارد ریالی سیل به راه ها و ابنیه فنی گیلان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 700 میلیارد ریالی سیل به راه ها و ابنیه فنی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید