خرید و راه اندازی دستگاه لوله یاب، کشف بهتر انشعابات غیر مجاز

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، سلمان جمالفرد پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از تاسیسات آب شرب شهر دهدشت، اضافه نمود: برای خرید این دستگاه بالغ بر 220 میلیون تومان هزینه گردیده و کشف و رصد بهتر تخلفات با بکارگیری این دستگاه عملیاتی می گردد.

خرید و راه اندازی دستگاه لوله یاب، کشف بهتر انشعابات غیر مجاز

جمالفرد توضیح داد: طی سالهای اخیر، یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان کشف و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و مهندسی مجدد شبکه توزیع آب بوده است.

جمالفرد با بیان اینکه یکی از مسائل موجود در زمینه جمع آوری انشعاب های غیرمجاز آب، عدم تشخیص انشعاب های غیرمجاز بود، ابراز داشت: در همین راستا خرید دستگاه لوله یاب در دستور کار آبفای استان نهاده شد و در هفته جاری با خرید این دستگاه و پس از انجام تست های لازم، این دستگاه وارد مرحله عملیاتی شد.

جمالفرد با بیان اینکه بکارگیری دستگاه لوله یاب گام موثری در کنترل و کشف لوله گذاری های غیر قانونی است، گفت: کشف لوله های مدفون، کشف انشعابات غیرمجاز و تشخیص کابل های برق و مخابرات از مزایای استفاده از این دستگاه خواهد بود و با استفاده از این دستگاه علاوه بر افزایش کشف انشعاب های غیرمجاز، کاهش زمان کشف تخلفات آبی نیز محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1342

به "خرید و راه اندازی دستگاه لوله یاب، کشف بهتر انشعابات غیر مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و راه اندازی دستگاه لوله یاب، کشف بهتر انشعابات غیر مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید