جمشیدی: می توانیم فیلیپین را در مانیل شکست دهیم

به گزارش مجله پریها، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: ما در مانیل، شانس بهتری برای شکست دادن فیلیپین و کسب سهمیه جام جهانی داریم.

جمشیدی: می توانیم فیلیپین را در مانیل شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ایران، یک شکست سنگین مقابل استرالیا را در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 چین و در ملبورن متحمل شد ولی محمد جمشیدی، فوروراد تیم ایران، انتظار دارد که تیمش مقابل فیلیپین، بهتر بازی کند.

جمشیدی می گوید: شرایط در مانیل برای ما بهتر خواهد شد. استرالیا، حریف سختی برای ما بود ما 20 ریباند کمتر از آنها داشتیم و این دلیل مهمی برای شکست ما بود.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی ایران در مورد غیبت حامد حدادی در بازی با استرالیا گفت: حدادی، مسائل شخصی داشت و ما با همان ترکیب بازی با استرالیا به مصاف فیلیپین می رویم. من اطمینان دارم بازیکنانم با وجود جوانی، عملکرد متفاوتی با استرالیا در مقابل فیلیپین خواهند داشت و کلاً بازی با فیلیپین متفاوت از بازی با استرالیا است. امیدوارم شاهد مسابقه خوبی در مانیل باشیم.

جمشیدی در سرانجام گفت: ما در مانیل، شانس بهتری برای شکست دادن فیلیپین و کسب سهمیه جام جهانی داریم. ما به مانیل می رویم تا مبارزه کنیم و بازی بهتری ارائه کنیم. بنابراین می توانیم فیلیپین را در مانیل شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1941

به "جمشیدی: می توانیم فیلیپین را در مانیل شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: می توانیم فیلیپین را در مانیل شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید