جلالی: بعضی از روزنامه نگاران می توانستند برجسته ترین باشند اما برای آب باریکه کوشش می نمایند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران ، مجید جلالی سرمربی پیکان به تازگی تولد 63 سالگی اش را جشن گرفت. جلالی که جزو باسابقه ترین مربیان لیگ برتر است، در مورد فوتبال ایران حرف های جالبی دارد. او با اشاره به مربیان ایرانی حاضر در لیگ برتر می گوید: من به همه کسایی که این جملات را می شنوند بگویم که می خواهم با تمام وجود و تمام اعتقادم چیزهایی را بگویم و شاید به من بخندید اما با اعتقاد کامل می گویم قلعه نویی از مورینیو بهتر است. علی دایی از دشان بهتر. فقط فرقش در محیط است. این مربیان را محکوم نکنید. یک نفر در نازی آباد و با فرهنگ آنجا بزرگ گردیده و دیگری در بارسلون کنار بابی رابسون رشد نموده. من و امثال من را محکوم نکنید. من در حوزه رسانه کسانی را می شناسم که اگر در محیط دیگری بودند می توانستند برجسته ترین نویسنده ها باشند اما الان کنار شما هستند و دارند برای آب باریکه ای کوشش می نمایند.

جلالی: بعضی از روزنامه نگاران می توانستند برجسته ترین باشند اما برای آب باریکه کوشش می نمایند

جلالی با اشاره به بازی های تیمش مقابل سرخابی های پایتخت هم به نکته جالبی اشاره می نماید: وقتی در تیم های کوچک هستید در بازی با تیم های بزرگ حق تان ضایع می گردد. در بازی پرسپولیس و وحدت در دهه شصت که با حضور نزدیک صدهزار نفر در استادیوم آزادی برگزار گردید، پرسپولیس یک بر صفر جلو بود که در دقیقه نود خطای محمد پنجعلی روی ایوب سلیمی را داور عملا سوت نزد و از پنالتی گذشت. آقای عسگری داور بازی بود و من در خاتمه بازی خیلی اعتراض کردم. بعد از آن اما در جلسه ای که گذاشتند آقای عسگری گفت اگر در آن دقیقه پنالتی می گرفتم شاید نمی شد آن صدهزار نفر را کنترل کرد و من بعد از آن دیگر شرایط داوران را بهتر می فهمم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه خود را مدیون فوتبال می داند، می گوید: ما سال های سال کار کردیم، حرف زدیم و جاهایی حرفهایمان تلخ بود و برخی با ما دشمن شدند.اما در تمام این مدت و هر موقع یک چیزی نوشتم و صحبت کردم تنها هدفم فوتبال بوده تا بعدها بگویند جلالی خدمتگزار فوتبال بوده. البته من به فوتبال مدیون هستم، فوتبال من را بین المللی کرد. یک سوم کشورهای جهان را از طریق فوتبال رفتم، فوتبال من را معروف کرد، من را پولدار کرد و خیلی به فوتبال مدیون هستم و همیشه دلم می خواست دینم را به فوتبال ادا کنم.

جلالی با اشاره به دلخوری اش از عادل فردوسی پور هم شرح می دهد: خیلی زیاد دلخورم از او و دلخوری ام برطرف نشده. ما وقتی می خواهیم درباره کسی قضاوت کنیم باید راجع به موضوع اطلاعات بیشتری بگیریم. درباره کسی ابهام درست کردن کار درستی نیست.

590-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1037

به "جلالی: بعضی از روزنامه نگاران می توانستند برجسته ترین باشند اما برای آب باریکه کوشش می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: بعضی از روزنامه نگاران می توانستند برجسته ترین باشند اما برای آب باریکه کوشش می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید