ثبت نام 400 هزار آمریکایی برای رای دادن با اسنپ چت

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت در انتخابات مختلف در امریکا مستلزم ثبت نام قبلی است. اما بسیاری از مردم تمایلی به این کار ندارند یا حوصله صرف وقت برای ثبت نام در انتخابات را ندارند.

ثبت نام 400 هزار آمریکایی برای رای دادن با اسنپ چت

حال برخی شرکت های فناوری مانند اسنپ چت، با راه اندازی پیکارهایی کوشش نموده اند مردم را به ثبت نام برای شرکت در انتخابات ترغیب نمایند و به نظر می رسد این پیکارهای تبلیغاتی بر خلاف برخی تصورات اولیه موفق هم بوده اند.

آنالیز ها نشان می دهد تنها دو هفته پس از شروع پیکار تبلیغاتی اسنپ چت بیش از 418 هزار نفر برای شرکت در انتخابات آتی کنگره از طریق همین سایت ثبت نام نموده اند که بسیاری از آنها هم در ایالاتی مانند فلوریدا، اوهایو و تگزاس زندگی می نمایند.

در قالب این پیکار تبلیغاتی دکمه ثبت نام به نمایه تبلیغاتی کاربران این شبکه های اجتماعی افزوده می گردد تا آنها با فشردن دکمه یادگردیده قادر به ثبت نام باشند. علاوه بر این ویدئویی نیز برای کاربران اسنپ چت فرستاده گردیده و از آنها خواسته گردیده برای شرکت در انتخابات ثبت نام نمایند.

پیش از این و در جریان برگزاری انتخابات گذشته در امریکا برخی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توئیتر پیکارهای تبلیغاتی مشابهی را برگزار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 719

به "ثبت نام 400 هزار آمریکایی برای رای دادن با اسنپ چت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 400 هزار آمریکایی برای رای دادن با اسنپ چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید