تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می گردد ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟

به گزارش مجله پریها، تیم بلاک چین فیسبوک توسعه خواهد یافت. این خبری است که از سوی معاون بخش محصولات پیام رسان فیسبوک مطرح گردیده است. به نظر می رسد حوزه بلاک چین برای مارک زاکربرگ مهم تر از همیشه گردیده است.

تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می گردد ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، فیس بوک شش فرصت شغلی برای گروه بلاک چین خود ایجاد نموده است. فرصت هایی که خبر از توسعه کسب و کار فیسبوک در حوزه ارزهای دیجیتال دارد.

مارک زاکربرگ در ژانویه امسال گفت که به دنبال توسعه بخش بلاک چین در شرکت خود است و به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ می دهد. توسعه بلاک چین در فیسبوک به گسترش معاملات و نقل و انتقال های دیجیتال کمک می نماید و احتمالا کاربران بیشتری را به این سیستم جذب می نماید.

در روز 8 ماه مه، زمانی که دیوید مارکوس، رئیس بخش پیام رسان فیس بوک گفت؛ از امروز به دنبال توسعه تیم بلاک چین خود هستیم و مکاشفات خود را در این حوزه افزایش خواهیم داد.

فیسبوک هنوز هیچ نوع اطلاعاتی در خصوص نحوه توسعه سیستم بلاک چین نداده است. اما نگاهی به شواهد تعیین می نماید که قرار است شاهد یک پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای این پروژه باشیم. پلتفرمی که خدمات مالی جدید و روش های برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات را آنالیز می نماید.

این نخستین باری نیست که فیسبوک در حوزه سیستم های نوآور سرمایه گذاری های موفق می نماید. پیش از این فیسبوک در سال 2014 روی واتساپ و سپس روی اینستاگرام سرمایه گذاری کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 651

به "تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می گردد ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بلاک چین فیسبوک قوی تر می گردد ، پشت پرده نقشه های مالی زاکربرگ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید