تور استارتاپی از 5 شهر کشور عبور می نماید

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، یک تور استارتاپی به عنوان نخستین رویداد بین المللی در حوزه استارتاپی ایران، سال جاری از 21 مهرماه شروع می گردد و به مدت 10 روز از پنج شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان عبور می نماید. همه استارتاپ ها در سراسر ایران می توانند برای حضور در این رویداد ثبت نام نمایند و در یکی از این پنج شهر، به رقابت با دیگر استارتاپ های ایران بپردازند.

تور استارتاپی از 5 شهر کشور عبور می نماید

محمدرضا ازلی بنیان گذار این استارتاپ به دو محور اصلی این برنامه یعنی تور استارتاپی و رویداد نهایی اشاره نمود و گفت: سال گذشته، این تیم استارتاپ که گروهی از فعالان زیست بوم استارتاپی ایران و اروپا بودند، طی 10 روز، یعنی از 30 مهر تا 9 آبان سال 96 به هفت شهر تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، مشهد و رشت سفر کردند و با 84 استارت آپ که از میان 400 تیم شرکت نماینده انتخاب گردیده بودند در این شهرها آشنا شدند.

وی گفت: این استارتاپ در واقع تیمی از نمایندگان و مدیران صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های موفق و همچنین کارآفرینان حوزه فناوری است که با هدف آشنایی با زیست بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران و کمک به رشد این استارتاپ ها به این گروه پیوسته اند.

ازلی خاطر نشان کرد: سال جاری از 14 مرداد ماه فرم ثبت نام در سایت رویداد برای متقاضیان باز می گردد و همه استارتاپ ها می توانند برای حضور در این رویداد منحصربه فرد نام نویسی نمایند.

وی ادامه داد: سال جاری شهرهای مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان میزبان این رویداد استارتاپی خواهند بود و امیدواریم بتوانیم به بهانه این رویداد فرصتی را برای همه استارتاپ های بومی در سراسر کشور فراهم کنیم. سال جاری نیز این تور به مدت 10 روز برگزار می گردد و تیم متشکل از کارآفرینان و سرمایه گذاران طی یک سفر فشرده با استارتاپ های منتخب در این شهرها دیدار خو.اهند کرد.

وی افزود: این تیم استارتاپی همراه با دو داور ایرانی و سه داور بین المللی به این پنج شهر سفر خواهند کرد و استارتاپ های منتخب را برای ورود به مرحله نهایی ارزیابی خواهند کرد. استارتاپ های برنده از هر شهر برای شرکت در مرحله نهایی در اوایل اسفند ماه 1397 به جزیره کیش دعوت خواهند شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 329

به "تور استارتاپی از 5 شهر کشور عبور می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استارتاپی از 5 شهر کشور عبور می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید