تماشا کنید: آیفون XS مکس در تست سرعت پیکسل 3 را شکست داد

به گزارش مجله پریها، هرچقدر هم که تکنولوژی پیشرفت کند، مقایسه سرعت بین گوشی های اندرویدی و آیفون، قدیمی نمی گردد. فرقی ندارد که اپلیکیشن های بنچمارک چه می گویند؛ برای بسیاری از کاربران، سرعت باز شدن اپلیکیشن های مختلف و سپس عملکرد مولتی تسکینگ گوشی، اهمیت بیشتری دارد. در این بین کانال یوتیوبی PhoneBuff همیشه یکی از بهترین مقایسه های این چنینی را بین پرچمداران مختلف ترتیب می دهد. حالا نوبت به آیفون XS مکس و پیکسل 3 اکس ال رسیده تا ببینیم کدام گوشی می تواند از این مقایسه، پیروز بیرون بیاید.

تماشا کنید: آیفون XS مکس در تست سرعت پیکسل 3 را شکست داد

در این مقایسه ها معمولا هر دو گوشی پیش از شروع آزمایش، یک بار ریبوت شده اند و هیچ اپلیکیشنی نیز در آن ها باز نیست. همچنین هر دو گوشی به یک WiFi وصل شده اند تا سرعت یکسانی داشته باشند و شرایط آزمایش برابر باشد. البته سرعت اینترنت خیلی در این زمینه تاثیر گذار نیست اما هرچه باشد، سعی شده تا شرایط برابر باشد. پیش از هر چیزی از شما دعوت می کنیم ویدیوی مذکور را ببینید.

همانطور که در ویدیو دیدید، در دور اول پیکسل تا زمانی که نوبت به باز کردن بازی ها رسید، خیلی خوب توانست پا به پای آیفون XS مکس عمل کند. در بخش بازی ها اما کمی عقب افتاد و همین عقب افتادن موجب شد دور اول را با حدود 15 ثانیه تاخیر به خاتمه برساند.

در دور دوم اما اوضاع از این هم برای پیکسل 3 اکس ال بدتر می شود! در شرایطی که آیفون XS مکس توانست تقریبا تمام اپلیکیشن ها را در پس زمینه باز نگه دارد، پیکسل 3 اکس ال پس از چند اپلیکیشن با مشکل روبرو شد. درواقع با توجه به این ویدیو می توانیم بگوییم پیکسل 3 اکس ال به طور جدی در زمینه مولتی تسکینگ و به طور دقیق تر در زمینه مدیریت حافظه رم مشکل داشته و نمی تواند اپلیکیشن ها را در پس زمینه باز نگه دارد.

بخشی از این مشکل شاید به حافظه رم 4 گیگابایتی این گوشی برمی شود که نسبت به رقبای اندرویدی خود کم تر است. از طرفی ممکن است بگویید آیفون XS نیز چهار گیگابایت رم دارد اما خب ما در مورد دو سیستم عامل متفاوت صحبت می کنیم. گوگل قطعا می تواند با بروزرسانی نرم افزاری، مشکل مدیریت حافظه رم را در گوشی های پیکسل 3 بهبود ببخشد.

در نهایت، این مقایسه ها نمی توانند ثابت نمایند کدام گوشی بهتر است و کدام بدتر. فاکتورهای مختلفی در زمینه انتخاب یک گوشی هوشمند موثر هستند. معمولا مسائل این چنینی که پیکسل دارد با بروزرسانی نرم افزاری قابل حل هستند و اختلاف چند ثانیه ای بین دو گوشی، در استفاده معمول و روزمره از این گوشی ها حس نخواهد شد.

منبع: PhoneBuff

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1611

به "تماشا کنید: آیفون XS مکس در تست سرعت پیکسل 3 را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کنید: آیفون XS مکس در تست سرعت پیکسل 3 را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید