تعرفه های تجاری جدید ترامپ مشتریان اپل را نقره داغ می نماید، افزایش قیمت ساعت هوشمند و ایرپاد قطعی شد

به گزارش مجله پریها، اپل به طور رسمی خاطرنشان کرد که برای جبران ضرر حاصل از تعرفه های تجارت با چین چاره ای ندارد به جز افزایش قیمت ها.

تعرفه های تجاری جدید ترامپ مشتریان اپل را نقره داغ می نماید، افزایش قیمت ساعت هوشمند و ایرپاد قطعی شد

به گزارش خبرنگاران ب نقل از سی ان بی سی،برای صرفه جویی و کاهش فشار بار تعرفه های چین، اپل چاره ای ندارد به جز افزایش قیمت ساعت هوشمند و ایرپاد. اپل اوایل ماه جاری خاطرنشان کرد که تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا فشاری سنگین بر این شرکت وارد می نماید و حتی بعدتر اعلام شد این فشار به مرز 200 میلیارد دلار خواهد رسید.

اکنون اپل برای شکستن این فشار تصمیم دارد روی ساعت هوشمند و ایرپادهای خود تعرفه اعمال کند و این یعنی افزایش قیمت ها برای مصرف کنندگان. جالب است بدانید به محض انتشار این خبر سهام اپل 2.3 درصد کاهش یافت.اپل در اوایل ماه جاری خاطرنشان کرد که تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور ایالات متحده نه تنها گوشی ها، بلکه انواع شارپزر و لوازم جانبی را با افزایش قیمت رو به رو می نماید. این مشکلی است که احتمالا مصرف کنندگان را دچار مشکل خواهد نمود. مدتی پیش اپل با ارسال نامه ای به هیئت نظارت بر قوانین تجاری ایالات متحده خواستار تجدید نظر شدند. اما به نظر می رسد این درخواست چندان سودی نداردو ایالات متحده در حال حاضر گروهی از محصولات با تکنولوژی بالا را تحت فشار قرار داده. فهرست جدید تعرفه های پیشنهادی به زودی منتشر می گردد، که کد های تعرفه ای را پوشش می دهد. کدهایی شامل ساعت اپل، هدفون هایایرپاد بی سیم و محصولاتی مشابه.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 458

به "تعرفه های تجاری جدید ترامپ مشتریان اپل را نقره داغ می نماید، افزایش قیمت ساعت هوشمند و ایرپاد قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه های تجاری جدید ترامپ مشتریان اپل را نقره داغ می نماید، افزایش قیمت ساعت هوشمند و ایرپاد قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید