تصویر کوالای کنجکاو در فیس بوک پربازدید شد ، گرمای هوا صحنه ای جالب از دوستی حیوان و تکنولوژی خلق کرد

به گزارش مجله پریها، تصویر یک کوالای کنجکاو در فیس بوک پربازدید شد. این کوالای کنجکاو سعی داشت به وسیله تهویه مطبوع یک خودرو خود را خنک کند.

تصویر کوالای کنجکاو در فیس بوک پربازدید شد ، گرمای هوا صحنه ای جالب از دوستی حیوان و تکنولوژی خلق کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،تصویر یک کوالای کنجکاو که سوار خودرویی در استرالیا شده بود با استقبال بالای مخاطبان فیس بوک رو به رو شد.

دمای هوا در استرالیا رو به گرمی می رود و به نظر می رسد این دمای شدید برای حیوانات غیرقابل تحمل شده است. بر همین اساس است که یک کوالای باهوش و کنجکاو سر از خودرویی در آورده که گوشه ای پارک نموده و البته تهویه مطبوعش نیز روشن بود.

به نظر می رسد ساکنان استرالیا باید از این پس اطمینان حاصل نمایند که درب ماشین خود را در طول روزهای گرم در استرالیا بسته نگه دارند، چرا که ممکن است یک کوالا سر از خودروی آنان در بیاورد. این دقیقا همان اتفاقی است که برای تیم ویترو استرالیایی اتفاق افتاده است.

آقای ویترو درب های خودرو خود را باز گذاشته بود و برای چند لحظه خودرو را ترک نموده بود و در همین فاصله نیز یک کوالا به سمت رایحه خنک خودرو جذب شده و سوار خودرو وی شده است. ویترو پس از ورود به خودرو با صحنه حضور کوالا رو به رو شده و تصمیم گرفت از این ماجرا عکس بگیرد و در فیسبوک خود قرار دهد. وی در توصیف این عکس نوشت: من سوار ماشین شدم و آماده حرکت بودم که متوجه شدم که شخص دیگری نیز در ماشین با تهویه ماشین من در حال خنک شدن است.

جالب است بدانید این کوالا بدون هیچ حاشیه ای از ماشین ویترو خارج شد و گویی فقط برای چند لحظه ای خنک شدن سوار ماشین وی شده بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2096

به "تصویر کوالای کنجکاو در فیس بوک پربازدید شد ، گرمای هوا صحنه ای جالب از دوستی حیوان و تکنولوژی خلق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر کوالای کنجکاو در فیس بوک پربازدید شد ، گرمای هوا صحنه ای جالب از دوستی حیوان و تکنولوژی خلق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید