تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

به گزارش مجله پریها، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم در ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار گردید که این دیدار در خاتمه نیمه نخست با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

بازی با حملات پرسپولیس شروع شد و شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه میلاد فراهانی ایجاد نمایند.

شالگردان ویسی که در موضع دفاعی قرار گرفته بودند، دل به ضد حملات بسته بودند که واکنش بیرانوند باعث شد تا دروازه سرخ ها کماکان در لیگ هجدهم بسته بماند.

حملات سرخ ها باز هم ادامه پیدا کرد و عالیشاه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر عجیب این بازیکن از خط طولی زمین به بیرون رفت.

در نهایت کوشش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور

ترکیب نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی، پیمان میری، فرشید مهمدی و عباس عسگری

در دیگر دیدار همزمان با این دیدار استقلال خوزستان توانسته با یک گل صنعت نفت را در آبادان شکست دهد. تک گل شاگردان یزدی را وحید نامداری در دقیقه 26 به ثمر رساند.

منبع: isna.ir
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 359

به "تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید