بیرانوند: کوشش کردیم با رستمی تماس بگیریم اما جواب نداد

به گزارش مجله پریها، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید دارد که خیلی کوشش نموده تا برای این مسابقات با کیانوش رستمی تماس بگیرد اما او پاسخگوی دبیر فدراسیون نبوده است!

بیرانوند: کوشش کردیم با رستمی تماس بگیریم اما جواب نداد

به گزارش خبرنگاران ، محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید دارد که خیلی کوشش نموده تا برای این مسابقات با کیانوش رستمی تماس بگیرد اما او پاسخگوی دبیر فدراسیون نبوده است! محسن بیرانوند درباره اتمام زمان ثبت نام وزنه برداران برای حضور در مسابقات قطرکاپ و اعلام آمادگی رستمی بعد از اتمام زمان ثبت نام می گوید:پیش از بسته شدن فهرست نفرات با رستمی تماس گرفتیم، اما جواب نداد به همین دلیل تعدادی از اسامی که سرمربی تیم ملی اعلام نموده بود، ثبت نام شدند. از طرفی وزنه برداران اصلی ما مانند مرادی، علی حسینی، هاشمی و بیرانوند نیز در این مسابقات شرکت نمی نمایند.

بیرانوند ادامه می دهد:با تشخیص سرمربی تیم ملی تعدادی از وزنه بردارانی که از مسابقات دنیای جا مانده اند به همراه یکی دو وزنه بردار جوان به این رقابت ها اعزام می شوند. از طرفی تا زمان شروع المپیک 2020 حدود 2 سال فرصت داریم که مسابقات زیادی در این مدت برگزار می گردد و وزنه برداران می توانند با حضور در آنها کسب سهمیه نمایند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری معتقد است: هر وزنه بردار باید در 6 مرحله گزینشی شرکت کند تا موفق به کسب سهمیه گردد. کوشش می کنیم شرایطی به وجود بیاید تا تمام نفراتی که مدنظر سرمربی هستند، بتوانند به سهمیه برسند. با توجه به اینکه ایران 2 سهمیه برای حضور در مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک 2020 دارد در نظر داریم حدود 8 تا 10 وزنه بردار که شانس اصلی کسب مدال محسوب می شوند در مسابقات کسب سهمیه شرکت نمایند تا دست سرمربی برای انتخاب نفرات باز باشد.

بیرانوند درپایان تاکید می نماید:اولین مسابقات گزینشی المپیک رقابت های دنیای ترکمنستان بود که در عشق آباد برگزار گردید. تا زمان شروع المپیک توکیو رقابت های مختلفی در سراسر دنیا برگزار می گردد که یکی از آنها هم جام فجر به میزبانی ایران است که البته باید استانداردهای فدراسیون دنیای در آن رعایت گردد. رقابت های مختلفی داریم و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

5، 290

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1862

به "بیرانوند: کوشش کردیم با رستمی تماس بگیریم اما جواب نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: کوشش کردیم با رستمی تماس بگیریم اما جواب نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید