به این زودی منتظر ساعت های گوگل نباشید

به گزارش مجله پریها، تازه ترین گزارش ها حاکی است که نباید به این زودی منتظر معرفی و عرضه ساعت های هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ، باشیم.

به این زودی منتظر ساعت های گوگل نباشید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت phonearena، بسیاری از غول های تکنولوژی و شرکت های فراوریکننده موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره به فراوری و طراحی ساعت های هوشمند روی آورده اند.

ایوان بلاس - فردی که به افشاگری در فضای مجازی مشهور است - پیش تر در صفحه کاربری توییتر خود گفته بود که گوگل قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید را تحت عنوان پیکسل معرفی و به بازار عرضه کند که قرار است هم زمان با معرفی گوشی های پرچمدار پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در اکتبر امسال 2018 میلادی رونمایی گردد.

با توجه به آنکه گوگل خود شرکت توسعه دهنده سیستم عامل اندروید است و بسیاری از ساعت های هوشمند نیز به سیستم عامل android wear OSمجهز هستند، این خبر برای خیل عظیمی از علاقمندان به محصولات گوگل بسیار خوشحال کننده و خوشایند بود.

اما حالا به تازگی اخبار و گزارش هایی بدست آمده است که نشان می دهد گوگل قصد ندارد امسال از ساعت های هوشمند خود یعنی پیکسل واچ رونمایی کند و احتمالا انتظار می رود در سال آینده آن ها را معرفی خواهد نمود. بنابراین می توان گفت که نباید به این زودی منتظر رونمایی از ساعت های هوشمند گوگل، پیکسل واچ، باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 304

به "به این زودی منتظر ساعت های گوگل نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این زودی منتظر ساعت های گوگل نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید