بروجن ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی را دارد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مسعود ملکی عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد گفت: پیست دوومیدانی تارتان بروجن یکی از مجهزترین سالن دوومیدانی کشور محسوب می گردد که در صورت راه اندازی زمینه برگزاری مسابقات کشوری را در این شهرستان فراهم می نماید.

بروجن ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی را دارد

وی بیان نمود: باید مسائل و مسائل هیئت های ورزشی را آنالیز و در مسیر برطرف آنها اقدامات مطلوب و گام های موثر انجام گردد.

وی در ادامه بیان نمود: کمیته برنامه ریزی سال جاری حدود 26 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده که از این رقم نزدیک به 18 میلیارد تومان توازن و مابقی تملک دارایی است که تمامی این اعتبارات تحقق پیدا نخواهد کرد و تنها 30 یا 40 درصد آن محقق خواهد شد.

راه اندازی پیست دوومیدانی تارتان در بروجن لازم است

فرماندار شهرستان بروجن در ادامه گفت: از مجموع اعتبارات تخصیص داده شده حدود چهار میلیارد تومان به ورزش اختصاص داده شده است که این اعتبار باید در بخش زیرساخت ها هزینه گردد.

ملکی با توجه به اینکه شهرستان بروجن قطب فرهنگی و علمی استان است، بیان کرد: مطالبه گری باید با قدرت صورت گیرد تا که بتوان مسائل و مسائل را به طور جدی پیگیری کرد چراکه با تحقق این مهم مسیر توسعه و رونق اقتصادی باز و اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به پیست دوومیدانی تارتان بروجن، بیان نمود: پیست دوومیدانی تارتان بروجن یکی از مجهزترین سالن دوومیدانی کشور محسوب می گردد که در صورت راه اندازی و تکمیل نیروی انسانی و تخصیص بودجه مورد احتیاج جهت تامین هزینه های جانبی زمینه برگزاری مسابقات کشوری را در این شهرستان فراهم می نماید.

وی توضیح داد: بروجن استعدادهای بالایی در حوزه ورزش دوومیدانی دارد و بسیاری از رکودهای دوومیدانی کشور در دستان ورزشکاران شهرستان است که امیدواریم با بهره برداری از این سالن ورزشی استعدادهای ورزش دوومیدانی شکوفاتر گردد.

پارک بانوان در بلداجی راه اندازی می گردد

فرماندار بروجن در ادامه گفت: برای راه اندازی پیست دوومیدانی تارتان باید در وزارت خانه بودجه مورد نظر مطرح و تخصیص و هر چه زودتر این پیست راه اندازی گردد.

ملکی با بیان اینکه ایجاد پارک بانوان در بلداجی طرحی بسیار خوب است که باید به طور جدی پیگیری گردد، توضیح داد: در خصوص ایجاد پارک بانوان در شهر بلداجی در مرحله نخست باید مقدمات، زیرساخت و همچنین مکان آن فراهم گردد و در مرحله بعد نیز امکانات و تجهیزات مورد احتیاج به پارک اعطا خواهد شد.

وی تاکید نمود: تداوم و تقویت فعالیت سازمان های مردم نهاد باید از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک امر ضروری مورد پشتیبانی و تایید قرار گیرد چراکه با برنامه هایی که در زمینه های مختلف اعم از مبارزه با فساد، برگزاری دوره های آموزشی، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و مشاوره و هر فعالیت مرتبط می پردازند می توان تا حد چشمگیری شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران در بروجن لازم است، یادآور شد: باید در خصوص ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران با هدف جذب یاری های مالی به منظور حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرستان جلسه ای با حضور افراد یا شرکت های توانمند تشکیل گردد و همچنین باید به گونه ای اقدام گردد تا به تمام موارد مورد نظر رسیدگی به عمل آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1563

به "بروجن ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروجن ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید