برخی افراد فقط دنبال حاشیه سازی برای مدیران هستند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی عصر یکشنبه در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان ضمن اعلام این موضوع که مدیران به شایعات توجه نکنند، گفت: اخیرا در فضای مجازی خبری مبنی بر جابجایی مدیر یکی از دستگاه های اجرایی دست به دست می گردد که اعلام می کنم این خبر صحت ندارد.

برخی افراد فقط دنبال حاشیه سازی برای مدیران هستند

وی با انتقاد از برخی افراد که در فضای مجازی اخبار ناصحیح و کذب را انتشار می دهند، گفت: متاسفانه برخی کار و زندگی خود را رها نموده اند و فقط دنبال حاشیه سازی برای مدیران هستند.

وی ادامه داد: خبر باید منابع موثق، روشن و قابل استنادی داشته باشد نه اینکه بر طبق گمانه زنی خود خبر پراکنی کند و در مقابل ناصحیح بودن اخبار مسئولیت و پاسخگویی نداشته نباشد.

سلیمانی دشتکی در ادامه اضافه نمود: مدیران شاید عوض شوند اما اگر قرار باشد مدیری جابجا گردد حتما از قبل هماهنگ خواهد شد و در مورد اخیر چنین اتفاقی نیافتاده است.

وی با تاکید بر این مهم که تا مادامی مدیری برای مردم متعهدانه کار کند دلیلی برای جابجایی آن وجود ندارد، گفت: مدیران باید کار مردم را راه بیاندازند و در این ارتباط با کسی تعارف نداریم و اگر خارج از این عمل گردد و کار مردم روی زمین بماند خود ما در جهت برداشتن آن مدیران عمل خواهیم کرد.

استاندار ایلام در ادامه با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبات توسط برخی مدیران، گفت: اگر مصوبه ای شکل می گیرد باید اجرا گردد و اگر نشد مسئول مربوطه بایست بیاید و علت اجرا نشدن آن مصوبه را بگوید.

وی ادامه داد: قطعا با مدیرانی که در اجرای مصوبات تعلل و سهل انگاری نمایند برخورد خواهد شد.

در این جلسه مسائل و مسائل 3 طرح مورد بحث و آنالیز نهاده شد و دستورات لازم جهت برطرف موانع صادر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1529

به "برخی افراد فقط دنبال حاشیه سازی برای مدیران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی افراد فقط دنبال حاشیه سازی برای مدیران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید