باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا ، زمان برای کاربران ایستاده است

به گزارش مجله پریها، مدل های جدید ساعت اپل دیده گردیده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم نموده است.

باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا ، زمان برای کاربران ایستاده است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، استرالیایی ها مثل بسیاری از کشورهای دیگر برای صرفه جویی در زمان و تغییر ساعت زیستی خود در روزهای ابتدایی پاییز یک به روزرسانی و تغییر ساعت را انجام می دهند. با این وجود ساعت های جدید اپل این به روزرسانی را پشتیبانی نکرده اند.

بر اساس شکایتی که از سوی برخی از کاربران ساعت های جدید اپل مطرح گردیده است، این مشکل ابتدا تنها روی صفحه اصلی گوشی تاثیر گذاشت و سپس در تمامی برنامه های ساعت موثر واقع شد.

به عبارت دقیق تر همه کاربران ساعت هوشمند اپل سری 4 در استرالیا با مشکلی روبرو شدند که باعث می شد ساعت ها امکان به روزرسانی را از دست بدهند.

جالب است که برخی کاربرن تصور کردند مشکل مذکور به یک آسییب پذیری گسترده مرتبط است. اما پس از 24 ساعت اطلاعات به وضعیت بهنجار برگشت و مواردی مانند وضعیت آب و هوا را به نمایش گذاشت.

نرم افزار اپل پیش از این نیز با اشکالات مشابه رو به رو گردیده است. در سال 2010، برخی از کاربران آیفون با مشکلات زنگ نخوردن ساعت زنگدار خود رو به رو شدند.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 609

به "باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا ، زمان برای کاربران ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا ، زمان برای کاربران ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید