بابایی صالح در موافقت وزیر پیشنهادی کار : شریعتمداری توانایی ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی را دارد

به گزارش مجله پریها، یک نماینده مجلس با اشاره به ویژگی های وزیر کار بر توانایی شریعتمداری در ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی تاکید نمود.

بابایی صالح در موافقت وزیر پیشنهادی کار : شریعتمداری توانایی ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی را دارد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی خبرنگاران، روح الله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا در موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خوبی از مسائل جامعه مطلع هستند، گفت: بنده به عنوان عضوی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به علت اینکه ارتباط بیشتری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم با اغلب چالش های جامعه آشنایی کافی دارم.

بابایی صالح در موافقت با شریعتمداری وی را مومن، ولایی، متعهد به نظام و پاکدست خواند و اظهار کرد: آقای شریعتمداری اهل تدبیر بوده و از بدو پیروزی انقلاب سابقه اجرایی داشته اند؛ ایشان در سمت های مختلفی از جمله وزارت بازرگانی، معاونت اجرایی ریاست جمهوری، وزارت صمت مشغول به کار بوده و و مورد وثوق رئیس جمهور و با چالش های اجتماعی از نزدیک آشنا هستند.

وی با بیان اینکه آقای شریعتمداری فردی با قاطعیت لازم در مسیر مبارزه با فساد است گفت: ایشان فردی است که می تواند با فساد های سازمان یافته مقابله کند؛ در موضوع فساد در ثبت سفارش خودرو که در زمان وزیر کار گذشته رخ داده بود، آقای شریعتمداری موضوع را مطرح کردند.

بابایی صالح در خصوص صندوق های بازنشستگی اضافه نمود: آقای شریعتمداری می تواند بدهی ها را در صندوق تامین اجتماعی کاهش دهد و از مداخلات سیاسی و مداخلات افراد ذی نفوذ در آن جلوگیری و از ایجاد بار مالی در صندوق های تامین اجتماعی ممانعت نماید.

نماینده بوئین زهرا با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات جامعه ماست گفت: ایجاد اشتغال یک برنامه فرادستگاهی است؛ وزیر کار در بهترین حالت می تواند بین دستگاه ها هماهنگی های لازم را ایجاد نماید. آقای شریعتمداری این توانایی را برای هماهنگی بین دستگاه ها دارد. توانمند نمودن نیروی کار در جهت تامین امنیت شغلی و مهارت آموزی بهترین مسیر برای اشتغال پایدار، افزایش سرانه ناخالص ملی و رشد اقتصاد کشور می باشد. آقای شریعتمداری توانایی لازم را در جهت افزایش حضور صاحب نظران داخلی و بین المللی در نظام آموزش فنی حرفه ای دارا است.

بابایی صالح با بیان اینکه نیمی از جمعیت ایران با سازمان تامین و رفاه اجتماعی در ارتباط اند، اظهار کرد: در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در سازمان تامین اجتماعی از جمله خدمات غیر حضوری، دولت الکترونیک و گسترش مراکز درمانی داشته ایم و آقای شریعتمداری این توانمندی را دارند که بیشتر از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند؛ ایشان با رابطه خوبی که در دولت دارند می تواند برنامه هایشان را به خوبی اجرایی نمایند؛ برنامه هایی که بیش از پنجاه درصد با برنامه های بالادستی منطبق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1624

به "بابایی صالح در موافقت وزیر پیشنهادی کار : شریعتمداری توانایی ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی صالح در موافقت وزیر پیشنهادی کار : شریعتمداری توانایی ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید