امیدواری برانکو به بازی برگشت: قهرمانی غیرممکن نیست

به گزارش مجله پریها، ما در بازی برگشت با 80 هزار نفر طرفدار خواهیم بود و سعی خودمان را خواهیم کرد. بازگشت غیرممکن نیست اما بازی سختی خواهد بود. کوشش مان را خواهیم کرد تا قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

امیدواری برانکو به بازی برگشت: قهرمانی غیرممکن نیست

سرمربی پرسپولیس مدعی است که تیمش می توانسته کاشیما را شکست بدهد و بیراه هم نگفته. خودتان صحبت های برانکو ایوانکوویچ را بخوانید: به تیم کاشیما تبریک می گویم که توانست با دو گل تیم ما را شکست دهد. آنها توانستند ما را با این نتیجه ببرند اما ما هم می توانستیم برنده بازی باشیم. به نظرم در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم که برنده شویم اما دو اشتباه عجیب داشتیم و دو گل خوردیم. داوری هم واقعا بد و ناامیدکننده بود.

پرسشی که خبرنگار ژاپنی در ادامه پیش روی برانکو گذاشت، در مورد همین اشتباهات داوری بود که مرد کروات این طور به آن پاسخ داد: در دقایق ابتدایی نیمه اول یک کارت قرمز می توانست به بازیکن حریف داده گردد که داور این کار را نکرد. موقعیت های دیگری هم از ما گرفته شد و این علاوه بر میلیون ها سوتی بود که می توانست برای ما زده گردد و داور نزد. با این حال همان دو اتفاقی که گفتم کافی بود تا نتیجه به سود حریف عوض گردد.

با این حال سرمربی پرسپولیس به بازی برگشت در تهران امیدوار بسته: ما در این بازی با 80 هزار نفر طرفدار خواهیم بود و سعی خودمان را خواهیم کرد. بازگشت غیرممکن نیست اما بازی سختی خواهد بود. ما هم کوشش مان را خواهیم کرد تا قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

اما آیا پرسپولیس واقعا شانسی برای بازگشت و قهرمانی خواهد داشت؟ پاسخ برانکو این است: همان طور که گفتم ما در تهران حمایت طرفداران مان را داریم و 80 هزار نفر به عنوان یار دوازدهم به ما یاری خواهند کرد. کار یک مقدار سخت خواهد بود، اما ما نهایت کارمان را خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم نتیجه را تغییر بدهیم.

پرسپولیسی ها چه گفتند:

  • کامیابی نیا: داور اذیت مان کرد اما بازی برگشت امیدواریم
  • وعده سیدجلال: طرفداران برای روز بزرگ قهرمانی آماده باشند
  • منشا: از گل نزدن های خودمان عصبی شدیم
  • بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1750

به "امیدواری برانکو به بازی برگشت: قهرمانی غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری برانکو به بازی برگشت: قهرمانی غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید