اطلاعات تازه ای از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله پریها، طبق جدیدترین اخبار، سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان که قرار است یک هفته دیگر در سان فرانسیسکو برگزار گردد، قصد دارد این گوشی تاشو را پشت درهای بسته برای افراد موردنظر خود نمایش دهد. همچنین طبق اخباری که قبلا منتشر شده، به احتمال زیاد در اوایل سال 2019 این گوشی رسما معرفی می گردد.

اطلاعات تازه ای از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد

بر اساس این گزارش ها، این گوشی گلکسی اف (Galaxy F) نام دارد و شماره مدل آن هم SM-F900U است که شباهت زیادی به نام گذاری سری گوشی های گلکسی اس دارد. همچنین طبق این گزارش، نمونه های اولیه این گوشی در آمریکا تحت آنالیز هستند.

همچنین به نظر می رسد سامسونگ با همکاری گوگل رابط کاربری خاصی را برای اندروید این گوشی طراحی نموده است. مدل هایی با شماره SM-F900F و SM-F900N هم برای بازارهای اروپا و آسیا در نظر گرفته شده اند و این نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد این گوشی تاشو را در سرتاسر دنیا عرضه کند.

سامسونگ همچنان در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی اطلاعاتی منتشر ننموده و تنها می توانیم به حافظه داخلی آن اشاره کنیم که گویا 512 گیگابایت خواهد بود. کارشناسان اعلام نموده اند که قیمت نهایی این گوشی در حوالی 2000 دلار است. در هر صورت برای دستیابی به اطلاعات درست و نهایی باید تا چند ماه دیگر صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1724

به "اطلاعات تازه ای از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه ای از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید