استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می گردد

به گزارش مجله پریها، رویداد استارتاپ نانو در صنعت برق با حمایت ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی در ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق برگزار می گردد.

استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، در نظر دارد با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو یکی از بزرگترین گردهمایی های فعالان استارتاپی کشور در حوزه فناوری نانو را در ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق برگزار کند.

طی فراخوانی از استارتاپ های فعال در زمینه های مختلف نانو که بتوانند کاربرد محصول/ایده خود را در حوزه برق و انرژی توسعه دهند، برای شرکت در این رویداد دعوت شد تا با حضور در جمع فعالان و صاحب نظران حوزه استارتاپ و نانو تکنولوژی، از این فرصت برای معرفی کسب وکار خود استفاده نمایند.

از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه نانو، برق و انرژی، ایجاد فضای تبادل نظر و مصاحبه، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق های سرمایه گذاری و به اشتراک گذاری دانش و تجربه نوآورانه است.

در این رویداد پنل های تخصصی فنی در حوزه نانو و نیز جلسات نشست و هم اندیشی با نمایندگان شرکت های متخصص و نقش آفرین در فضای استارتاپی برگزار می گردد. همچنین فضای نمایشگاهی برای حضور استارتاپ ها و ارائه دستاوردها و ایده های نوین اختصاص داده گردیده است.

از دیگر برنامه های این رویداد می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت روند شکل گیری استارتاپ های حوزه نانو، برق و انرژی، آنالیز پیشران ها و موانع استارتاپ های این حوزه، چالش های موجود، علل موفقیت ها و شکست های استارتاپ ها و شتاب دهنده های این حوزه در ایران اشاره نمود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، ششمین کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق 30 مهر تا 2 آبان ماه 1397 در پژوهشگاه نیرو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 977

به "استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ نانو در صنعت برق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید