ارزیابی هفته دهم ، قلعه نویی سرمربی هفته، شفر ناکام هفته

به گزارش مجله پریها، پیغام پدیده این است که با انتخاب های درست هم می توان به نتایج بزرگی دست یافت و موفقیت های چشمگیری را به چنگ آورد. حال و روز پدیده بسیاری از فوتبالی ها را به یاد قهرمانی استقلال خوزستان می اندازد.

ارزیابی هفته دهم ، قلعه نویی سرمربی هفته، شفر ناکام هفته

به گزارش خبرنگاران ، هفته دهم لیگ برتر هم به خاتمه رسید و بازهم پدیده آن بالا ماند. نماینده فوتبال مشهد خیال پایین آمدن ندارد و با وضع مالی افتضاح و درحالی که بازیکنانش با دستمزد های ناچیز برای این تیم به میدن می روند، همچنان در بهترین صندلی ممکن قرار گرفته است. صدرنشینی پدیده از یک سو برای تیم های متمول و میلیاردی پیغامی دارد. پیغام پدیده این است که با انتخاب های درست هم می توان به نتایج بزرگی دست یافت و موفقیت های چشمگیری را به چنگ آورد. حال و روز پدیده به گونه ای است که بسیاری از فوتبالی ها را به یاد قهرمانی استقلال خوزستان می اندازد. اما با این حال سپاهان و پرسپولیس سایه به سایه پدیده پیش می رود و انتظار لغزش کوچکی را می کشند تا جای این تیم را در صدرجدول بگیرند. پشت سر این تیم هم استقلال، تراکتورسازی و حتی پیکان هم چشم به صدرجدول دارند اما تا این جای لیگ هیچ یک از این تیم ها توفیقی در رسیدن به صدرجدول نداشته اند.

بازیکن هفته: کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)

درهفته ای که مهاجمان توفیق آن چنانی نداشت و توپ های زیادی از خط دروازه نگذشت، کمال کامیابی نیا توانست از همه بازیکنان سبقت بگیرد و به عنوان بازیکن هفته از نگاه ایران ورزشی برگزیده گردد. کامیابی نیا درحالی که با مصدومیت روبرو بود، تک گل تیمش مقابل سایپا را به ثمر رساند و در طول 90 دقیقه با دوندگی بالا و حضور در همه درگیری ها کوشید تیمش را برنده از این میدان بیرون ببرد که البته کوشش او درنهایت بی فایده بود وامتیازها تقسیم شد. کامیابی نیا با این نمایش شایسته حضور در تیم ملی هم هست.

مربی هفته: امیرقلعه نویی

برتری بزرگ سپاهان در استادیوم آزادی محصول تفکرات امیرقلعه نویی بود. سرمربی سپاهان در هفته دهم با بررسی درست حریف بازی را به سمت و سویی برد که تیمش در نهایت توانست برنده بزرگ ترین بازی هفته لقب بگیرد. قلعه نویی در فصل دهم عملکرد بسیار خوبی با سپاهان داشته و با صدرجدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. قلعه نویی می تواند با این سپاهان دوباره قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. گرچه تا خاتمه لیگ بازی های زیادی باقی مانده و هرگز نباید مدعیانی همچون پدیده، پرسپولیس و حتی استقلال را نادیده گرفت.

تیم هفته: پدیده

پیش تازی پدیده راهی جز انتخاب دوباره این تیم به عنوان تیم هفته باقی نمی گذارد. نماینده فوتبال مشهد درحالی با بازی های بی نقص خود به صدرنشینی ادامه می دهد که هیچ یک از مسئولان شهر مشهد در فکر حل ریشه مسائل مالی این باشگاه نیستند. پدیده درحالی با این بی توجهی روبرو است که بهترین نتایج تاریخ تیم های مشهدی در لیگ برتر را برجا گذاشته است. بدون شک اگر تیم باکیفیت پدیده به خوبی حمایت گردد با این فوتبال رو به جلو و هجومی درنهایت جام قهرمانی را هم به دست خواهد آورد.

ناکام هفته: وینفرد شفر

ناکام ترین چهره هفته دهم بی هیچ اغماضی شخص شفر است. سرمربی استقلال در روزی که می توانست با انتخاب درست تاکتیک، تیمش را در آستانه پیروزی و موفقیت قرار دهد با انتخاب های غلط زمینه را برای پیروزی سپاهان در این میدان فراهم کرد. شفر حتی در تعویض های خود نیز دچار اشتباه های فاحشی بود وهرگز نتوانست از این فرصت در راستای کسب پیروزی در این میدان بهره بگیرد. شفر با این سبک و سیاق قطعا با استقلال موفق نخواهد شد و احتمالا این فصل، آخرین فصل حضورش روی نیمکت آبی ها خواهد بود.

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر (3-3-4)

دروازه بان: کوروش ملکی(سپیدرود)

مدافعان میانی: عزت الله پورقاز(سپاهان)، سیدجلال حسینی(پرسپولیس)

مدافعان کناری: مهدی شیری(پیکان)، سعید آقایی(سپاهان)

هافبک ها:کمال کامیابی نیا(پرسیولیس)، مسعود ریگی(پدیده)، محمدرضا سلیمانی(سایپا)

مهاجمان:استنلی کی روش(سپاهان)، امین قاسمی نژاد(پدیده)، لی هروین(تراکتورسازی)

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1640

به "ارزیابی هفته دهم ، قلعه نویی سرمربی هفته، شفر ناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی هفته دهم ، قلعه نویی سرمربی هفته، شفر ناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید