آل پاچینو برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی می نماید

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، آل پاچینو در حال امضای قراردادی برای بازی در یک سریال درام به نام شکار است.

آل پاچینو برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی می نماید

وی پیشتر در مینی سریال های تلویزیونی فرشتگان در آمریکا و افسانه پدرخوانده بازی نموده بود. با این حال وی که برای نقش آفرینی در نقش های به یادماندنی تاریخ سینما چون پدرخوانده، سرپیکو، بعدازظهر سگی و بوی خوش زن شناخته می گردد، هرگز تاکنون در سریالی تلویزیونی نقش آفرینی ننموده بود.

این بازیگر سرشناس در سال های اخیر در شماری از فیلم های شبکه اچ بی او مانند جک را نمی شناسی در نقش جک کِوُرکیان و پاترنو بازی نموده است.

شکار درباره گروهی از شکارچیان نازی های قاتل است که در سال 1977 در شهر نیویورک زندگی می نمایند. کشف شده که شماری از افسران رده بالای نازی در میان مردم زندگی می نمایند و قصد دارند تا رایش چهارم را در آمریکا به راه بیندازند.

آمازون ساخت سریالی 10 قسمتی بر مبنای این داستان اوریجینال و غیراقتباسی را داده است.

پیشتر اعلام شده بود لوگان لرمن در این سریال بازی می نماید. او در نقش جونا هایدل باوم ظاهر می گردد که با کشته شدن ناگهانی مادربزرگش به دنبال ردپای قاتلان اوست و ناگهان با گروهی به نام شکار یا هانت روبه رو می گردد و می بیند ماجرا خیلی جدی تر از این حرف هاست.

نویسنده فیلمنامه این سریال دیوید وایل است که نویسنده سریال های دیگری هم بوده است. جردن پیلی از تهیه نمایندگان این سریال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1808

به "آل پاچینو برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل پاچینو برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید