آذری جهرمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی

به گزارش مجله پریها، وزیر ارتباطات با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود، جزئیات بیشتری از فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی را اعلام نمود.

آذری جهرمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی

به گزارش خبرنگار؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روز پیش خاطرنشان کرد با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک، به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس بعلاوه 10 ثبت نام نمایند و بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر گردیده را بیاورد و هزینه ای را پرداخت نمایند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش و با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می گردد و در هزینه 330 میلیارد تومانی صدور کارت سوخت صرفه جویی می گردد.

وزیر ارتباطات ساعتی پیش با انتشار ویدئویی، جزئیات بیشتری از این طرح را خاطرنشان کرد و گفت هنوز فرآیندهای بسیاری باقی مانده که با استفاده از دولت الکترونیکی می تواند به رفاه بیشتر مردم، افزایش شفافیت، کاهش هزینه های مردم و دولت بیانجامد که احتیاجمند همکاری و تعامل بیشتر سازمان ها و نهادهاست.

دولت الکترونیکی باعث صرفه جویی در پرداخت هزینه کارت سوخت برای مردم خواهد شد. همچنین صفهای طولانی انتظار از بین خواهند رفت و نیز بجای یک هفته زمان مورد احتیاج برای ارسال کارت سوخت به منازل از طریق پست، تنها ساعاتی پس از ورود اطلاعات به سامانه، کارت بانکی شما به کارت سوخت تبدیل خواهد شد.هنوز فرآیندهای بسیاری باقی مانده که با استفاده از دولت الکترونیکی می تواند به رفاه بیشتر مردم، افزایش شفافیت، کاهش هزینه های مردم و دولت بیانجامد که احتیاجمند همکاری و تعامل بیشتر سازمانها و نهادهاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 935

به "آذری جهرمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید