90 میلیارد ریال یاری دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خراسان رضوی

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، وحید قربانی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال های 93 تا 96 نیز بیش از 90 میلیاردریال یاری های دولتی برای ساخت ایستگاه های آتش نشانی دراختیار شهرداری های استان قرارگرفته است.

90 میلیارد ریال یاری دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خراسان رضوی

وی اضافه کرد:از ابتدای سال نیز تاکنون حدود 40 میلیارد ریال اعتبارصرف تجهیزآتش نشانی های خراسان رضوی گردیده است. همچنین در امسال برنامه ریزی لازم برای ارتقاء سطح علمی و عملی نیروهای آتش نشانی انجام گردیده است که از جمله آنها کلاس آموزش فرماندهی عملیات و مسابقات عملیاتی آتش نشانان است که برنامه ریزی گردیده و به زودی برگزار می گردد.

مدیرکل دفترشهری استانداری خراسان رضوی تاکید نمود: در راستای اهمیت آموزش و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی آتش نشانان در سال گذشته نیز بیش از 300 آتش نشان در استان آموزش های لازم را فراگرفتند.

قربانی توضیح داد: طی بازه زمانی 93 تا 96 همچنین 24ایستگاه جدید در سطح شهرهای استان احداث گردیده و 110میلیاردریال نیز درحوزه خرید تجهیزات ، امکانات و ماشین آلات مورد احتیاج برای آتش نشانی از محل یاری های دولتی هزینه گردیده است.

وی اعلام کرد: شهرداری ها باید نسبت به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات و تجهیزات مورد احتیاج با توجه به حوادث منطقه و همچنین پایش و ارزیابی نیروها و تجهیزات آتش نشانی از محل اعتبارات شهرداری ها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1060

به "90 میلیارد ریال یاری دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 میلیارد ریال یاری دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید