8 هزار اصله نهال در همدان توزیع می گردد

به گزارش مجله پریها، علی فتحی در مصاحبه با خبرنگاران به اهدای نهال رایگان تحت پویش مردمی درختی بنشانیم به نشانه مهر پدر در هفته درختکاری اشاره و مطرح نمود: 8 هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در همدان توزیع می گردد.

8 هزار اصله نهال در همدان توزیع می گردد

فتحی گفت: ثبت نام برای دریافت نهال به وسیله سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا شده و شهروندان باید با در دست داشتن پرینت کد ثبت نام از 15 تا 20 اسفند ماه برای تحویل نهال به پارک مردم همدان مراجعه نمایند.

فتحی همچنین بابیان اینکه شهروندان می توانند با تحویل یک من کاغذ معادل 3.5 کیلوگرم؛ یک درخت در ایستگاه های بازیافت سازمان مدیریت پسماند تحویل بگیرند، گفت: اگر هر سال به بهانه نزدیک شدن بهار و تازه شدن هوا، یک درخت یا درختچه در باغچه خانه های خود بکاریم، هزاران درخت کاشته می گردد و بهار در میان این همه آلودگی شهرها چهره زیباتری به خود می گیرد.

فتحی ادامه داد: علاوه بر مراسمی که به مناسبت این هفته در مناطق مختلف در حال برگزاری است، سنت توزیع نهال رایگان از جمله اقدامات خوبی است که با استقبال شهروندان رو به رو است.

وی گفت: توزیع این نهال ها آن هم به صورت رایگان به همه ما یادآوری می نماید که چگونه می توانیم با کاری کوچک در حفاظت از شهر خود تأثیرگذار باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2329

به "8 هزار اصله نهال در همدان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هزار اصله نهال در همدان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید