7 فیلم کوتاه گردشگری در آذربایجان غربی فراوری شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، جلیل جباری بعد از ظهر چهارشنبه در جریان دیدار با فرماندار شهرستان مهاباد با بیان اینکه این فیلم ها با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری هفت شهر گردشگر پذیر استان تهیه شده است اضافه نمود: در این فیلم های کوتاه جاذبه های طبیعی و گردشگری هفت شهر مهاباد، ارومیه، خوی، سردشت تهیه و فراوری شده تا در فضای مجازی زمینه معرفی بهتر ظرفیت های گردشگری این مناطق فراهم گردد.

7 فیلم کوتاه گردشگری در آذربایجان غربی فراوری شد

جباری از تهیه و فراوری 50 قطعه کلیپ یک الی دو دقیقه ای از بناها و جاذبه های تاریخی استان نیز اطلاع داد و اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم با همکاری فرمانداران این فیلمها از مجاری رسمی حقیقی و مجازی جهت بهربرداری گردشگران و علاقه مندان منتشر کنیم .

وی ادامه داد: این اداره کل در زمینه ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه گردشگری مهاباد قدم های خوبی برداشته و در زمینه مرمت و بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان اجرا شده است.

جباری جباری با بیان اینکه مهاباد دارای 91 اثر تاریخی ثبت شده است گفت: با توجه به صندلی مهاباد از نظر میزان برخورداری از آثار و ابنیه های تاریخی و اختصاص یک هزار و 500 متر مربع زمین اهدا شده، این سازمان در حال اجرا مطالعات طرح محتوایی برای ایجاد موزه تخصصی در شهرستان مهاباد است.

فرماندار مهاباد نیز در این دیدار با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری در مهاباد اضافه نمود: اولویت اصلی برنامه های ما در مهاباد با گردشگری است و به جد بدنبال اجرای برنامه های موفق در حوزه گردشگری بوده و سعی داریم تا از سرمایه گذاران این بخش حمایت کنیم چرا که با توسعه گردشگری شاهد رونق اقتصادی و برطرف بیکاری در جامعه خواهیم بود .

ایرج شجاعی گفت: فرمانداری مهاباد تاکنون از هر برنامه ای که در راستای حفظ و معرفی آثار تاریخی ، فرهنگی و گردشگری مهاباد بوده حمایت نموده و من بعد نیز حمایتهای خود را از سیاست ها و اهداف خوب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در مهاباد دریغ نخواهیم کرد .

در خاتمه این دیدار غلامرضا عبده بعنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهاباد معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1499

به "7 فیلم کوتاه گردشگری در آذربایجان غربی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فیلم کوتاه گردشگری در آذربایجان غربی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید