50 اثر از ایران مهر اصالت صنایع دستی گرفتند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، غدا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی امروز دوشنبه 7 آبان 97 در مراسم اعلام نتایج داوری مهر اصالت صنایع دستی که در تالار آبی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید، گفت: خوشحال هستم که در این مراسم شرکت کردم، اکثر آثاری که توانستند مهر اصالت صنایع دستی را دریافت نمایند از ایران هستند و رتبه بعدی را عمان به خودش اختصاص داده است، امیدواریم که در سال های آینده کشورهای دیگری هم موفق به اخذ مهر اصالت صنایع دستی بشوند.

50 اثر از ایران مهر اصالت صنایع دستی گرفتند

او ادامه داد: این سفر برای ارزیابی صنایع دستی ایران بود و امیدواریم نتایج خوبی برای هنرمندان و صعنگران این کشور به همراه داشته باشد.

رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی اضافه نمود: سفر بسیار خوب و برنامه ریزی شده ای بود، ایران صنایع دستی بسیار ارزشمند و باشکوهی دارد که باید معرفی و دیده گردد.

کریشنا، عضو شورای جهانی صنایع دستی نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: همه آثار صنایع دستی ایران با شکوه و ارزشمند هستند و برای هنرمندان این عرصه آرزوی بهترین ها را دارم.

پویا محمودیان، معاون صنایع دستی نیز در این مراسم گفت: صندلی افرادی که مهر اصالت صنایع دستی را از آن خود می نمایند بسیار حائز اهمیت است، اگر نمایشگاهی با محدودیت جا داشته باشیم اولویت با هنرمندانی است که مهر اصالت صنایع دستی را دریافت نموده اند.

او توضیح داد: در آینده نمایشگاه های اختصاصی برای هنرمندانی که موفق به اخذ مهر اصالت شده اند برگزار می گردد. این نمایشگاه ها با روینمودهای جدیدی برگزار می شوند و در آنها به موضوعات طراحی و تجارت توجه می گردد.

در سرانجام این مراسم لوح تقدیر چند تن از هنرمندانی که موفق به دریافت مهر اصالت شده بودند به آنها اعطا شد.

همچنین رئیس منطقه آسیا و اقانوسیه شورای جهانی صنایع دستی در سرانجام سفر خود از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندانی که مهر اصالت دریافت نموده اند بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1647

به "50 اثر از ایران مهر اصالت صنایع دستی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 اثر از ایران مهر اصالت صنایع دستی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید