5 دلیل که چرا اپل به زودی مراسم جدیدی خواهد داشت

به گزارش مجله پریها، هنوز یک ماه نگذشته از بزرگ ترین مراسم اپل در هر سال که در آن آیفون های جدید معرفی می شوند. چندی پیش این مراسم برگزار گردید که در آن سه گوشی iPhone XS، آیفون XS Max و آیفون XR همراه با اپل واچ سری 4 معرفی گردید. اما این ها آخرین محصولاتی نیستند که اپل در سال 2018 معرفی نموده و باید در ماه میلادی جاری نیز انتظار مراسم دیگری را از این شرکت داشتیم باشیم.

5 دلیل که چرا اپل به زودی مراسم جدیدی خواهد داشت

در ادامه 5 دلیل برای شما می آوریم که چرا اپل در ماه اوت مراسمی برگزار خواهد نمود که به احتمال بسیار زیاد در این مراسم شاهد معرفی آیپد های جدید، مک بوک ایر جدید و مک مینی جدید خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید.

دلیل اول: اپل همیشه این موقع از سال کنفرانس دارد

60 درصد اوقات همیشه اپل پس از معرفی آیفون جدید، مراسم دیگری برگزار می نماید تا محصولات جدید خود را معرفی کند. در سال های 2016، 2014، 2013، 2012، 2010 و 2008 اپل مراسمی را در ماه اکتبر برگزار نموده و سال جاری را هم باید به این لیست اضافه کنیم.

تقریبا تمام این مراسم ها یک ماه پس از معرفی آیفون برگزار گردیده اند و معمولا شاهد معرفی آیپد جدید در این کنفرانس ها بوده ایم.

دلیل دوم: iOS 12.1 می گوید آیپد جدیدی عرضه خواهد شد

آنطور که از کدهای سیستم عامل iOS 12.1 لو رفته، یک آیپد جدید وجود خواهد داشت که با این نسخه از سیستم عامل iOS عرضه می شوند. این یعنی می توانیم مطمئن باشیم که در پاییز سال جاری آیپد جدید معرفی می گردد و چه زمانی بهتر از ماه اکتبر برای معرفی آن؟

حتی بهتر از این، در iOS 12.1 پشتیبانی از نمایشگرهای اکسترنال تا رزولوشن 4K نیز اضافه گردیده که تعیینا چنین قابلیتی با استفاده از پورت لایتنینگ امکان پذیر نیست. این یعنی تبلت های جدید اپل به پورت USB Type-C مجهز گردیده اند که نکته هیجان انیگزی درباره این محصول خواهد بود.

در نهایت معرفی آیپد جدید آن هم با چنین تغییر بزرگی، قطعا احتیاج به یک مراسم دارد و هیچ آیپد دیگری تا کنون بدون مراسم معرفی، در سایت اپل ظاهر نگردیده است. حتی از چهار مراسم قبلی اپل که در ماه اوت برگزار گردیده، در سه تا از آ ن ها شاهد معرفی آیپد بوده ایم.

دلیل سوم: اطلاعات زیادی از آیپد جدید لو رفته

اگر قرار بود آیپد جدید معرفی نگردد، این حجم از اطلاعات از این محصول جدید اپل لو نمی رفت. این اطلاعات تا جایی پیش رفته که انتظار داشتیم آیپد جدید در کنار آیفون های جدید در تاریخ 12 سپتامبر معرفی شوند.

با توجه به این اطلاعات، آیپد های جدید مثل آیفون های جدید نمایشگری بدون حاشیه خواهند داشت و دیگر خبری از دکمه هوم و سنسور اثر انگشت تاچ آی دی در آن ها نیست و فیس آی دی جایگزین آن خواهد شد. از نظر اندازه اما همچنان دو تبلت جدید در اندازه های 10.5 و 12.9 اینچ عرضه می شوند اما خب با توجه به کاهش یافته حاشیه های نمایشگر، اندازه آن ها از نسل های قبلی کوچکتر خواهد بود.

دلیل چهارم: شایعاتی درباره مک بوک ایر جدید

مراسم مورد انتظار ما قرار نیست فقط در رابطه با آیپد باشد و احتمالا خانواده کامپیوترهای مبتنی بر مک نیز بروزرسانی هایی را دریافت خواهند کرد.

مهم ترین آن ها، طراحی جدید برای مک بوک ایر خواهد بود و احتمالا بالاخره نمایشگر های رتینا به ای نسل از کامپیوترهای اپل هم راه پیدا می نمایند. آنطور که شنیده گردیده، حاشیه های نمایشگر در این کامپیوتر نیز کاهش خواهد یافت و تنها در اندازه 13.3 اینچ شاهد عرضه مک بوک ایر جدید خواهیم بود.

اضافه شدن پورت USB Type-C به این کامپیوتر نیز دور از انتظار نیست و قیمت پایه آن نیز همچنان 999 دلار خواهد بود. به نظر می رسد اپل نتوانسته سیاست فروش مک بوک ایرهای گران قیمت را پیاده سازی کند و از همین رو شاهد مک بوک ایر گران نخواهیم بود.

دلیل پنجم: Mac Mini Pro

دیگر کامپیوتر اپل که سال هاست رنگ بروزرسانی را به خود ندیده، کامپیوترهای رو میزی کوچک و جمع و جور مک مینی بوده که از سال 2014 به این سمت، آپدیت نگردیده است.

بعد از چهارسال به نظر می رسد اپل می خواهد این کامپیوترها را هم با جدیدترین پردازنده و البته احتمالا طراحی جدید معرفی کند و حتی ممکن است نام آن نیز به Mac Mini Pro تغییر یابد. این بروزرسانی شامل پردازنده های آخرین نسل اینتل و همچنین افزایش حافظه رم و حافظه داخلی خواهد شد. هنوز از قیمت این کامپیوترهای کوچک خبری در دسترس نیست و باید تا برگزاری مراسم مذکور صبر کنیم.

این ها پنج دلیلی بودند که به واسطه آن ها انتظار داریم اپل مراسمی در ماه جاری میلادی برگزار کند و آیپد های جدید و کامپیوترهای جدید خود را معرفی کند. انتظار داریم این مراسم هم در سالن استیو جابز در مقر جدید اپل یعنی اپل پارک برگزار گردد. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟ به نظر شما اپل چه تاریخی را برای معرفی محصولات جدید خود تعیین می نماید؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 551

به "5 دلیل که چرا اپل به زودی مراسم جدیدی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دلیل که چرا اپل به زودی مراسم جدیدی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید