کرونا در اروپا، از اعتراض پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی تا افزایش نرخ بیکاری اسپانیا

به گزارش مجله پریها، جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا حاکی از افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا پیامد بحران کرونا دارد و خبر می دهد که بعضی پزشکان عمومی در آلمان اعتراضی نمادین به کمبود تجهیزات حفاظتی انجام دادند.

کرونا در اروپا، از اعتراض پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی تا افزایش نرخ بیکاری اسپانیا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا و عواقب سیاسی، اجتماعی و مالی کرونا همچنان تیتر اول بسیاری از رسانه های اروپایی است.

جدیدترین اخبار کرونایی ازاروپا حاکی ازآن است که ترکیه با ماسک و تجهیزات حفاظتی ازآمریکا در مقابله با بحران کرونا حمایت می نماید.

پیش بینی افزایش چشمگیر بیکاری در آلمان

شعبه های محلی آژانس اشتغال جمهوری فدرال آلمان (BA) انتظار افزایش چشمگیر بیکاری در این کشور پیامد بحران کرونا را دارد.

افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا

نرخ بیکاری در اسپانیا هم پیامد بحران کرونا در سه ماهه ابتدایی امسال میلادی به 14.4 درصد افزایش پیدا نموده است. بر اساس ارقام موسسه ملی آمار این کشور این دومین نرخ بیکاری بالا در منطقه یورو بعد از کشور یونان است.

بر این اساس شمار بیکاران در اسپانیا در سه ماهه ابتدایی امسال میلادی حدود 3.31 میلیون نفر و 121هزار نفر بیشتر ازسه ماهه چهارم سال 2019 است. موسسه ملی آمار اسپانیا البته شمار واقعی بیکاران را بالاتر ازاین آمارها دانست.

درخواست انستیتو رابرت کخ از شهفرایندان برای پایبندی به محدودیت ها

انستیتو رابرت کخ آلمان هم ازشهفرایندان این کشور خواسته همچنان به قواعد ضد کرونایی پایبند باشند و تاکید نمود: ما نمی خواهیم موارد ابتلا به کرونا دوباره در کشورمان افزایش یابد.

اعتراض نمادین پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی

گروهی از پزشکان عمومی در آلمان هم در اقدامی نمادین در اعتراض به کمبود ماسک، دستکش و لباس های حفاظتی تصویری بدون لباس را از خود منتشر کردند.

ایسلند هم استراتژِی خروج از محدودیت های ضد کرونایی را در دستور کار قرار می دهد.

در فرانسه هم تمایل به خرید در بین شهفرایندان در دوران بحران کرونا به شدت کاهش پیدا نموده است.

وزیر خانواده آلمان هم خواهان باز شدن مهد کودک ها در این کشور برای رفاه حال بچه ها شده است.

وزیر بهداشت آلمان هم دستور داده که بیمارستان ها به تدریج به شرایط نرمال باز گردند و از ماه می تعداد تخت های رزو شده برای بیماران کرونایی را کاهش دهند.

در 55 درصد شرکت ها در آلمان در دوران بحران کرونا دور کاری رواج پیدا نموده است.

آلمان برنامه های خود برای ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا را تغییر می دهد

دولت آلمان هم برنامه ها برای ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا را با توجه به بحران کرونا کاملا تغییر می دهد. در یک سند اروپایی آمده است که با توجه به بحران کرونا ما باید اهداف قبلی خود را برای ریاست دوره ای اتحادیه اروپا در نیمه دوم سال 2020 تنظیم کنیم.

60 درصد شهفرایندان آلمانی هم اعلام نموده اند که می خواهند به قانون استفاده اجباری ازماسک پایبند باشند.

یک خانه سالمندان در برلین هم شب گذشته به دلیل موارد زیاد ابتلا به کرونا کاملا تخلیه شد.

1380 مرگ کرونایی در سوئیس

در کشور سوئیس هم موارد ابتلا به ویروس کرونا همچنان رو به کاهش است. تا روز سه شنبه نهادهای رسمی در این کشور حدود 29264 مورد ابتلا به کرونا را در این کشور اعلام کردند. تا به حال حدود 1380 نفر در ارتباط با این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

جدیدترین آمارهای ابتلا و مرگ کرونایی در کشورهای مهم اروپایی

آمار افراد مبتلا به کرونا در کشورهای مهم اروپایی همچنان فرایند صعودی را طی می نماید.

نتیجه جدیدترین آمارها نشان می دهد در اسپانیا تا به حال 232128 نفر به کرونا مبتلا شده و 23822 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم در بحران کرونا اوضاع خوبی ندارد و تا به حال 199414 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 26977 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

فرانسه هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 165842 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 23293 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم بر اساس آمارهای منتشر شده تا به حال 158758 نفر به کرونا مبتلا شده و 6126 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس هم فرایند صعودی را طی نموده و تا به حال 157149 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 21092 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وزیر توسعه آلمان هم درباره به وجود آمدن یک بحران گرسنگی پیامد بحران کرونا هشدار داده و گفت: این ویروس هدف سازمان ملل درباره ایجاد جهانی بدون گرسنگی تا سال 2030 را به یک توهم تبدیل نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3373

به "کرونا در اروپا، از اعتراض پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی تا افزایش نرخ بیکاری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از اعتراض پزشکان آلمانی به کمبود تجهیزات حفاظتی تا افزایش نرخ بیکاری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید