ویلموتس: مقابل بحرین و عراق می توانستیم 2 امتیاز بگیریم، هیچ وقت فقط یک نفر مقصر باخت یک تیم نیست

به گزارش مجله پریها، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد حق تیمش در دو ملاقات اخیر مقابل بحرین و عراق حداقل دو امتیاز بوده است.

ویلموتس: مقابل بحرین و عراق می توانستیم 2 امتیاز بگیریم، هیچ وقت فقط یک نفر مقصر باخت یک تیم نیست

به گزارش خبرنگاران، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پس از ملاقات مقابل عراق گفت: ما 15 دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم. ما در ابتدای بازی گل خوردیم، اما در ادامه توانستیم بازی را به دست گرفته و کنترل کنیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و 10 نفره هم شدیم . این شکست ما را ناگزیر می نماید در بازی های بعدی 12 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد، گفت: ما همه کوشش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه مقابل کامبوج می کنیم.

این مربی بلژیکی درباره دو شکست پیاپی ایران مقابل بحرین و عراق گفت: ما حداقل می توانستیم در دو بازی مقابل بحرین و عراق، دو امتیاز بگیریم، اما این اتفاق رخ نداد. شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می توانست مساوی گردد .

ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست، عواقب کارت قرمز مسعود شجاعی بود، گفت: من 30 سال است در فوتبال هستم. هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست. اشتباهاتی در این بازی داشتیم. در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم. در کنار آن 10 نفره هم شدیم .

وی درباره اینکه گفته می گردد رسانه های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت اللهی ارتباط داده اند، توضیح داد: این طور نیست. جهانبخش و عزت اللهی مدتی است بازی نکرده اند. علاوه بر این حاج صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3027

به "ویلموتس: مقابل بحرین و عراق می توانستیم 2 امتیاز بگیریم، هیچ وقت فقط یک نفر مقصر باخت یک تیم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: مقابل بحرین و عراق می توانستیم 2 امتیاز بگیریم، هیچ وقت فقط یک نفر مقصر باخت یک تیم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید